A woman's worth

Nu stiu de ce m-am apucat sa scriu acest articol, insa am dat peste niste melodii mai vechi de la Alicia Keys, si stiu cat de mult mi-a placut A woman's worth. Versurile mai ales, normal.
Si scriu si pentru toate fetele/femeile care cred  ca e normal sa ia bataie...
Care cred ca barbatul are dreptul sa le loveasca de fiecare data cand gresesc, pentru acelea acre s-au impacat cu situatia. Stiu ca probabil nu voi schimba nimic, insa stiu ca macar mi-am spus punctul de vedere.
Aaa, si a nu se uita:
A real man just can't deny a woman's worth!
(clipul dupa continuare)



4 pareri:

Castiel spunea...

eu il numesc animal,....

WaLy spunea...

Sall!!!
Frumoasa schimbare!!!
Cat desrpe postare , e frumoasa melodia , iar acele femei sunt cam proaste , dar adevaratii vinovati sunt acei barbati care bat femeile , Hm ... niste cretini.

Ioana Radu spunea...

Ma bucur sa vad ca mai exista oameni care au astfel de convingeri. Jos palaria pentru voi!

Smiley_tgv spunea...

@black angel:
macar de la animale te astepti sa fie mai animalice... plus ca in lumea animalelor e natura pura.
@Waly
ms si da, si femeile au partea lor de vina acceptand bataia.
@Terra
it takes some real men to see a woman's worth!

Trimiteți un comentariu