Legend of the seeker

Legend of the seeker (of truth) sau mai pe romaneste: Legenda Cautatorului.
Cu asta m-am ocupat in ultimele 2-3 saptamani. Sunt filmate pana la acest moment 2 sezoane intregi (de 22 episoade) pline de aventura, mister si ceva romance...(imposibila, normal). E un serial ce imbina elemente de magie, are un iz asa.... de... vremuri demult apuse. Nu as vrea sa dau prea multe detalii, sa dezvalui din plot sau din actiune, insa e cu un baiat simplu ce se trezeste ca el este Cautatorul, asa cum se anuntase in Profetia data de Creatoare; Cautatorul ce avea sa puna punct epocii de tiranie a lui Darken Rahl. Da, Creatoare, alaturi de Vrajitor de prim ordin, Mord Sith, Marturisitoare (si imi mai scapa acum cateva) ce suna mai firesc in engleza. E creat de echipa din spatele marilor succese (in materie de seriale) cu care am crescut: Xena, printesa razboinica si Hercule (parca era Uimitoarele/Noile aventuri ale lui Hercule).
Din cast nu fac parte actori cunoscuti, actrita principala ce da viata personajului Kahlan Amnell  nu e cine stie ce bunaciune, insa pe parcursul episoadelor am reusit sa o vad frumoasa. La fel se poate spune si despre actorul din spatele lui Richard Cypher.
Nu stiu cum se face ca unele seriale le asociez cu snackurile pe care le mancam vizionandu-le. Si daca la House MD nu ma uitam daca nu aveam covrigi sarati si tari, la Legend of the Seeker nu imi lipseau semintele Nutline :D
Uitam sa precizez: nu am mai downloadat ca pana acum sezoanele intregi pe pc, ci le-am vazut online pe seriale.dumax.ro, un site foarte tare. unde se pot vedea majoritatea serialelor acum. (nu mi-e prea clar cum face, insa "ciordeste" de pe vplay.ro, care are timpul ala de asteptare exagerat de mare).
Acum l-am terminat (de vazut) si pe asta... Care sa fie urmatorul? In noaptea asta trebuie sa ma hotarasc, ca doar nu o sa ma uit la tv....
Mai jos va las cu un trailer (care defpat sunt primele minute din episodul pilot) M-am razgandit, ce am zis mai  devreme poate fi vazut aici. Un trailer foarte bun am pastrat pentru mai jos, dupa continuare:
Ce ziceti? Merita? Am convins macar pe cineva?

4 pareri:

Anonim spunea...

ba fututi mm la un momendat ai zis k "kahlan amnell nu e cine stie ce bunaciune" e super frumoasa ratatule

Unknown spunea...

Bravo, ma uit de ceva vreme la 'Legend of the Seeker' in mare ai descris cam tot, iar partea cu actrita principala care nu e o bunaciune,hmm, asa e... dar e destul de frumoasa si simpatica, asa fara silicoane ;)

P.S.
10X for the link, de multa vreme caut 1 site rezonabil pentru seriale

Smiley_tgv spunea...

@anonim: esti un bou! am zis ca nu e cine stie bunaciune, insa se face frumoasa si prin alte chestii
@ Valeriu:
pacat ca s-a terminat...

Anonim spunea...

bai asta smiley_tvg mancami`ai ciolanu`d prost ... ai vazut in sezonu 2 mai ales cat d frm arata? asa k nai ce zice d ea fragzaere .. fata asta e papusa

Trimiteți un comentariu