Donez hamsteri (uptated)

Dupa ajutorul dat de Terra am promis ca revin cu niste poze cu bubicii pe care ii mai am (2 baietei albi cu ochii rosii).
Atasez pozele promise.
Si la capitolul "Fu*k you, mother nature": v-am povestit ca Buba avea initial 7 puisori (5 baieti, 2 fete). 2 erau asa, mai mititei, si cand ceilalti erau deja pufosi ei erau golasi si sub dezvoltati. Nu au supravietuit.... Si a mai fost 1 victima, o fetita. Am gasit-o intr-o dimineata cu un ochisor lovit (aproape scos) si nu a mai trait mult nici ea... Si timp de vreo 5-6 nopti pot spune ca ma trezeam (pana sa ma ia somnul complet) si ii desparteam ca incepeau sa se harjoneasca.. ,Alti 2 si-au gasit casa la verisoara mea si mai am 2, ce momentan sunt despartiti de mama lor si stau cu Bubu.



Donez 2 hamsteri.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu