Hamsterii mei: Bubu si Buba


Bubu, savurand un biscuite. Biscuitii sunt preferatii lui, alte alimente le mai stocheaza, insa biscuitii ii mananca direct; pentru ei se opreste si din alergat pe roata 
Mother Buba. Nu stiu de ce ea vrea mereu sa se urce in palma mea, si apoi pe brat cat mai sus. Cand o pun pe pat, exploreaza mereu. Ea ma cam supara ca stocheaza tot ce ii dau: coji de castravete:in magazie, morcovi mici: la magazie, frunzele in pungutele ei, apoi tot in magazie, la fel si cu biscuitii si aproape tot. Magazia e in coltul cu cuibul ei; probabil ca e vreo strategie de-a ei, ca am mai surprins-o ca mananca atunci cand "sta"pe pui/ii alapteaza. Cred ca ii este si ei dor de roata.. deocamdata numai Bubu are privilegiul de a ma zdrangani in toiul noptii. Stiti sunetul ala (din filme) produs de carute din alea cu roti de fier pe un drum pietruit? Ei bine, asa face Bubu al meu, daca ii "fuge" roata de pe rumegus. I-o pun pe rumegus: liniste, insa de la mers pe ea, probabil ca da cu gherutele rumegusul de sub ea si ajunge pe sticla.. o fericire. 
In curand se vor mari si puisorii, o sa inceapa si ei sa scanceasca (cum faceau ceilalti).
Acum i-am mutat si langa pat; in loc de noptiera, am acvariul lor (alte amenajari interioare).
ps: il banuiam pe Bubu de obiceiuri.... sa le spunem ciudate. Cu astea (1 si 2 ) m-am lamurit! Cica e normal, bre :P

0 pareri:

Trimiteți un comentariu