I'm so Glossy!

GlossyMagazine, fireste...
Cred ca nu mai e un secret (si nici nu a fost) ca eu scriu recenzii/reviewuri pentru serialetari.com, nu?
Ei bine am zis sa aduc aceasta colaborare la un alt nivel si sa incerc o colaborare serialetari-glossymagazine. Totul a inceput cu un mail dat Adinei Scurtu(admin glossymagazine) in care ii sugeram sa posteze ceva news/facts despre Glee, insa ea mi-a spus ca nu prea se pricepe, ca nu a uramrit serialul si ca ar avea nevoie de o documentare serioasa. de care nu avea timp si mi-a propus mie sa scriu pentru ea. Ce puteam sa spun, era mai mult decat ma asteptam! Si astfel am preluat de pe serialetari 2 articole (pe care le-am mai updatat putinel) de-ale mele si le-am postat pe glossymagazine. Iar astazi urmeaza sa-mi apara al 3lea, despre Glee.
Primul articol poate fi gasit aici, iar cel de-al doilea aici. Al treilea asteapta ok-ul final de la Adina (un fel de protocol nescris, prin care ii cer ei sa-si dea ok-ul final; asta si sa puna clipurile embed, ca nu stiu de ce pe wordpress nu imi iese deloc).
Poate o stiti pe Adina Scurtu de la tv, unde a aparut la emisiunile Conferinta de presa, Stele sub lupa si It's show time (Antena 2) in calitate de jurnalist. Astazi urmeaza sa apara si intro-ul pentru Glee, asa ca astept sa-l cititi si sa-mi lasati ceva comentarii acolo. Se accepta  si comentariile in care mi se indica eventualele greseli sau informatii gresite pe care le-am furnizat. Asa ca, in  curand pe serialetari si pe glossymagazine: Glee - Intro.

ps: ma bucur ca am trezit fanul serialelor din Terra. :D ce ne prezinta astazi 3 seriale din topul ei.

4 pareri:

Ioana Radu spunea...

Imediat termin cu serialul de care m-am apucat ieri (e secret, o sa afli zilele urmatoare pe blog) :D
Apoi trebuie sa ma apuc de Pretty Little Liars. Am zis!
Apropo, mister, felicitari pentru colaborarea cu Glossy Magazine.
Iar acum urmeaza sa te trag la raspundere... Vezi ca sub numele meu ai pus un link catre o imagine :D

Smiley_tgv spunea...

@terra:
daca il termini imediat fie nu are prea mult episoade, fie te-ai apucat de ceva timp de el... hmmm (curiosity) PLL merita!

Ms, ms de felicitari. si am rezolvat chestia cu linkul :D (am postat si pt serialetari si pt glossymagazine si pt blogul meu...)

Castiel spunea...

vrei sa ajungi departe.. ;)

Ioana Radu spunea...

Primul sezon a avut 8 episoade. Al doilea are 13. Mai am doar doua de vazut :D

Trimiteți un comentariu