Teardrop...


massive attack - teardrop

privatehoneynuts | MySpace Video

Ma uitam azi pe Mtv Romania si peste ce dau? Clipul de mai sus...
Pur si simplu m-a fascinat! Normal ca am recunoscut ca este genericul de la serialul House MD, insa nu stiam ca acea piesa chiar are si un clip si niciodata nu ascultasem varianta intreaga. Si am ramas blocat pe clip... minunandu-ma de acel bebelus care canta versurile de mai jos; si ma asteptam ca in orice moment bebelususl sa se nasca si sa cante in continuare. Plus ca doar ascultand melodia mi s-a facut o pofta nebuna de covrigi tari si sarati cum mancam cand vedeam serialul. Nu e ciudat cum uneori alaturam 2 chestii ce nu au nimic in comun si totusi pentru noi una o cere pe cealalta?




Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsion
Shakes me makes me lighter
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

Nine night of matter
Black flowers blossom
Fearless on my breath
Black flowers blossom
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

Water is my eye
Most faithful mirror
Fearless on my breath
Teardrop on the fire of a confession
Fearless on my breath
Most faithful mirror
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

Stumbling a little
Stumbling a little 

2 pareri:

cOokie jar spunea...

Interesant ca abia acum ai dat de melodia asta :) .. e superba si imi place foarte foarte mult ~

Smiley_tgv spunea...

@cookie jar
de ocicei sunt foart interesat de genericul unui serial, insa la House nu am crezut ca e o melodie intreaga...

Trimiteți un comentariu