Mergem diseara la concert?

Cum ce concert? Concertul Loredana Groza de pe facebook, de care s-a scris aici, si aici.si probabil se va mai scrie pe undeva :D.
Profilul oficial este http://www.facebook.com/lori.groza Sunt pe acolo si instructiunile necesare.
Deci ramane cum am stabilit, diseara, pe la 22:00 ne "vedem" acolo. Asta daca va fi un streaming live de calitate si daca ne va "suporta" pe toti, ca banuiesc ca o sa fie multa lume pentru a urmari evenimentul online.
Ma intreb oare de ca ales Radio ZU? Ca se spune ca cei din trustul PRO sunt destul de restrictivi cu aparitiile vedetelor lor la alte posturi.. nu putea ProFM-ul protevist sa ii asigure ce ii asigura Radio ZU?  lasand asta la o parte, iata ce a postat la ea pe facebook:
Dragii mei, surpriza de mult promisa va avea loc saptamana viitoare . Voi, prietenii mei de pe aceasta pagina, veti fi primii din Romania care veti asista la un concert live, transmis in direct pe un profil de facebook !!! Saptamana viitoare , in direct din studioul Radio Zu. Restul detaliilor vor veni curand ! Vreti sa auziti ceva anume ? 
 Pai daca va fi cu taraful Agurida atunci as vrea Cat ii Maramuresul neparat, apoi Ileana, Departare... si asa, mai fara taraf: Suflet drag, Extravaganza, Visez din nou, Fire&Ice, Zapada palmei tale si Sundance.
Nu ma pot lauda ca sunt vreun mega fan, insa ii stiu pe dinafara cel putin 5 melodii (asta cred ca insemna ceva) si o apreciez mult ca artist, in primul rand pentru longevitate si pentru faptul ca mereu s-a adaptat si a stiut sa o faca sa para firesc.
In orice zi m-a luminat un soare
In orice zi am navigat pe-o mare
Cate stele au cazut 
Atatea lacrimi am pierdut 
Dar tu n-ai aparut
...
In orice zi am de trecut o vama
In orice zi am de inchis o rana
Am sa uit tot ce-a durut
Am sa uit tot ce-am pierdut
Dar nu esti singur, 
Cu tine sunt, Suflet drag!
(clipul dupa continuare)

1 pareri:

Anonim spunea...

trupa din targoviste cauta vocalist si clapar
chitaratargoviste@yahoo.com

Trimiteți un comentariu