TaDaa

Iata ca pana la urma am reusit. Nu a fost asa de greu precum a fost data trecuta, cand a fost o maaaare bataie de cap (necesara, totusi). Insa rezultatul se vede. Mie imi place cum a iesit.
Maine va povestesc ce serial am mai vazut, asa ca recomandare...
Ma gandesc daca sa ii mai schimb imagine de header sau nu cu una mai "de-a mea." Si mai trebuie sa mai scot din "gadgeturi "expirate.
Stie cineva cum sa-mi fac si eu un banner, din ala pentru banner- exchange? help needed :P
Deci, ce parere aveti?

3 pareri:

Alin spunea...

Imi place albastrul,e culoarea mea preferata,o schimbare in bine pentru tine.Bafta

Ioana Radu spunea...

Imi place schimbarea. Uite ca am gasit postul la care sa fac afirmatia asta (caci urasc sa las offtopic-uri).

Cat despre intrebarea referitoare la banner, ei bine, eu ma pricep :D
Si ca sa nu fiu modesta, i'm pretty good on that. Ma pricep si la bannere flash (atrag mai mult atentia pentru ca sar in ochi datorita miscarii insa multi banner exchange-isti cam fug de ele pentru ca le fura cititorii).

Si, ca sfat, intotdeauna sa optezi pentru dimensiunea clasica de banner (125x125) pentru ca se potriveste oricaror sabloane. Unele teme au incorporate sabloane speciale pentru bannere iar acestea sunt numai pt formatul 125x125px.

Daca vrei o mana de ajutor aici, te pot ajuta.

Smiley_tgv spunea...

@Terra:
cand o sa ma hotarasc sa-mi fac un banner o sa-ti cer ajutorul :D ms de pe acum

Trimiteți un comentariu