What I've done :D

Adica ce am facut, bre! Adica de ce nu am mai scris pe blog :(
Iata raspunsul:
Da, faianta noua in bucatarie am facut! Nu, nu eu ci un "mester", insa am stat si eu pe langa el furand ceva meserie. Pare al dracului de simplu, insa nu m-as risca sa mi-o pun singur (da, suna airea :P). Cand o sa vad ca nu sunt rosturile bine facute, sau cand o sa cada vreo placa, eu  pe cine mai dau vina? Asadar saptamana asta am fost un fel de aprentice (hai ca si ucenic suna bine). Cu ce pot sa ma laud: chituitul! La asta am facut mai mult decat sa invat teoretic, am aplicat si practic pe o suprafata destul de mare. Se da cu chestia aia cu burete (gletiera?) pe la imbinari, se zvanta putin apoi se sterge faianta cu o carpa uscata. Am invatat si un "truc": dupa ce  se chituieste cu gletiera aia, am fost invatat sa iau o bricheta (normala) si cu capatul acesteia sa scot excesul de chit dintre rosturi. Mesterul a chituit, eu am fost "baiatul cu bricheta" si apoi cu stersul final.
De parca nu ar fi fost suficient, am zidfit un geam, am mai montat si o fereastra cu geamuri termopan si o usa catre camea mea. Nu eu le-am montat, insa am fost de fata :D Frumusetea povestii e ca usa noua era mai ingusta, dar mai inalta decat cea veche, lucru ce a dus la demolarea unei bucati din perete si de aici tot tacamul: praf, mizerie... Si timp de vreo 2 zile toata camera mea era plina de praf, unde puneam mana lasam urme. Biroul de la calculator, televizorul.. Absolut tot era acoperit cu un strat considerabil de parf, pana si saracii Bubi. Degeaba am acoperit eu cat de cat ce am putut cu folii de plastic, cu cearceafuri vechi.. praful era acolo. 
Acum nu mai e ==>> Thanks, mom! :D Insa am ajutat si eu, parchetul l-am spalat de cateva ori pana am reusit sa-l readuc la normal, plus ca in bucatarie am sters in fiecare seara gresia aia, de teama sa nu se zgarie. Mesterul este putin cam "imprastiat", insa face treaba buna.
Ei, eu cam asta am facut de cand nu am mai postat. Bine, ca mai aprindeam din cand in cand calculatorul. Asta si inca ceva: m-am uitat la The Legend of the Seeker (LOTS). Bagam vreo 2-3 episoade pe zi. Frumos serial, mai am cateva episoade si il termin/ajung la zi. Inca nu e sigur daca se reinoieste cu un nou sezon sau daca se anuleaza :(
PS: E frumoasa faianta? eu am ales-o :) si eu am ales si modul cum a fost pusa, acel pattern
Si acum va las cu o melodie(Dupa continuare). Nu stiu exact de ce am ales aceasta melodie, insa I freaking love it! :x

1 pareri:

fata din vis spunea...

exact cand vroiam sa te intreb daca ai si chituit rosturile...am observat ca acolo ai devenit maestru. Ce ti-e si cu amenajarile astea. Imi amintesc de tanti Nina, care a venit intr-o dimineata la usa, in camasa de noapte si m-a intrebat:" Gabriela, cum ii zice la scula aceea pe care ai luat-o de la mall si cu care faci pe perete? Nu am dormit toata noaptea gandidu-ma cum ii zice si azi, daca ma duc sa-mi iau nu stiu ce sa cer. " :) scula aceea era un spaclu. Dar pana la destinatie, a uitat iar, cum ii zice. Mai bine ii scriam pe hartie.

Trimiteți un comentariu