E grea bre, e grea!

Gramatica, bat-o vina!
Citesc adevarul online in fiecare zi; in special sectiunea orasului meu: Targoviste, ca astfel am ocazia sa citesc stiri locale si sa aflu ce se mai intampla pe langa mine...
 Si asta s-a intamplat dupa ce au modificat denumirea orasului, deorece era scrisa gresit (Targovieste).
Nu se presupune ca jurnalistii nu ar trebui sa greseasca? Ca stapanesc lb romana foarte bine?
In fine, pana la urma a gresi este omenesc, oricine are voie sa greseasca atata timp cat nu a costat viata cuiva si si-au recunoscut si indreptat pe cat posibil greseala.
Zilele astea ma confrunt cu un defect mai vechi de-al meu, pe care il stiu, mi-l asum si de care tare as vrea sa scap...
Cand sunt furios, cand cineva m-a scos din pepeni imi vars toata furia pe oricine imi iese in cale si comenteaza ceva, ce cu alte ocazii nu m-ar fi deranjat deloc. Si la sfarsitul zilei, cand imi analizez ziua, ajung sa-mi para rau ca am zis/facut aia cuiva care nu merita, ce nu are de-a face cu conflictul meu. Shitt happens, stiu, insa tare as vrea sa scap de acest defect...

4 pareri:

cOokie jar spunea...

" Cand sunt furios, cand cineva m-a scos din pepeni imi vars toata furia pe oricine imi iese in cale" hihi ..asa fac si eu :))

Anonim spunea...

Eu tind sa cred ca e gresala de tastare.. :)

Anonim spunea...

greseala...dupa cum ziceam, de tastare :))

Smiley_tgv spunea...

@cookie jar
cred ca ar trebui sa ne lasam de acest ... "obicei"
@danz3l:
da, se poate sa fie, se mai intampla si din astea :D

Trimiteți un comentariu