Da, am luat BACul

Acum vreo 4 ani chiar. Era 2006. Nu stiu daca rezultatele mele sunt arhivate pe vreun site, cum se face de cativa ani incoace, insa va rog sa ma credeti pe cuvant. Azi am facut curat in cutiile mele (curat e mult spus: le-am luat pe fiecare in parte, le-am citit/vazut si apoi le-am pus la loc in cutie), si am reusit sa arunc cateva din fragmentele din viata mea... Mi-e destul de greu sa ma despart de toata rahatelurile mici din viata mea ce odata au insemnat mult si astfel strang tot felul de porcarii, pentru lumea inconjuratoare, caci pentru mine acele porcarii sunt mici farame din mine. Si asa de mare "colectionar" sunt ca inca mai aveam biletul pe care mi-am scris notele de la BAC, imediat dupa afisarea acestora. Tin minte ca l-am scris pe un gard, in fuga, la prima vedere, iar apoi (cand gloata se mai potolise) am  fost iar sa-mi vad rezultatele si nu gresisem niciunul.
Aveti biletul "in original" in poza din stanga.
Nu mi-a fost rusine cu notele astea nici atunci, cu atat mai putin acum.
Cea mai mare nota a fost ,normal, la lb si lit romana, iar cea mai mica la Pedagogie, desi ma asteptam ca cea mai mica nota sa fi fost la matematica.  Am dat oral franceza (desi imi doream mult sa dau engleza) ca sa pot da scris engleza si astfel sa scap de alta materie sport. Da, tin minte ca din tot centrul de examinare decat 2 s-au trezit sa dea engleza scris: eu si Vio (o colega draga, pe care o pup si ii multumesc ca imi citeste blogul) si eu am luat 7.80. O nota nu prea mare, insa multumitoare. Si pe acelasi biletel mi-am facut si media pt admitere. Media BAC a fost 8.59 si media anilor de liceu 9.33 si astfel am ajuns la media de admitere de 8.96.
De ce am scris asta aici si acum? Pai  am vazut ca multa lume s-a agitat cu Bacul si am zis sa arat ca si eu am dat bacul (desi nu cred ca se indoia careva). Asta si faptul ca am aruncat biletelul... Am mai ramas totusi si subiectele de la toate probele :)) pe alea le voi arunca la alta "curatenie".

4 pareri:

Neko spunea...

Pentru cei care intr-adevar stiu cu ce se mananca bac-ul, nota ta la limba engleza scris nu este una mica. toti se feresc sa dea limba engleza scris pentru ca exigentele sunt foarte mari. in consecinta, sunt convinsa ca nivelul tau de limba engleza este peste cel reflectat de nota ta.
P.S. si eu m-am ferit de sport si am dat la geografie, unde am luat 9,80 iar colegii mei au dat o mica atentie si au luat toti 10 la sport. eh..dramele unui bac:P
Si...wow..si eu am dat tot in 2006 bac-ul:D

Smiley_tgv spunea...

@neko
micile atentii la sport rulz!

vio spunea...

uof alunish!ce vremuri.....am trecut prin bac si prin multe impreuna..forever your friend Vyo:)pupici miss u!vezi poate in concediul asta iti faci timp sa iesim la o pizza la o barfa:)

Smiley_tgv spunea...

@Vio
in concediu am timp (daca nu eu atunci cine) insa sa fie ieseala in Targoviste si poate mai pacalim si fosti colegi (vbim pe mess)

Trimiteți un comentariu