The Bubs... :(

Gata cu amenajarile interioare. Gata cu praful si cu mizeria. Stiu din nou unde imi sunt lucrurile mereu.  It feeels good.
Chiar cand ma pregateam sa va anunt cu bucurie ca Bubushaniile sunt parinti din nou, mi-e teama ca trebuie sa va anunt ca baby-bubushaniile au murit... Nu stiu din ce motive insa Buba refuza sa ii mai alapteze. Nu am facut nimic "interzis"  (gen atingerea cuibului, schimbarea acestuia sau altceva). Erau 10 :( initial au murit 4, apoi 3 pana    mai ramasese unul ,pe care credeam ca il va accepta Bubuta din nou. Nou a fost asa, a murit si ala.... Imi pare tare rau de ei, aveau 1 saptamana si cateva zile... M-a mai impresionat ceva... desi i-a lasat sa moara, atunci cand i-am luat pe cei morti si i-am scos din cuib, pana am venit cu un servetel , Buba ii dusese inapoi in cuib. That's so sad... Da, mi-era teama de pe acum ca nu voi fi in stare sa le gasesc stapani celor mici, insa nu imi doream deloc asta. Bubii nu o sa mai devina parinti prea curand (are nevoie de pauza), iar cum nu exista o metoda de contraceptie mai hamstericeasca, deocamdata ii tin separat. Nu o invinovatesc pe Buba, poate ca asa a simtit ea ca trebuie sa faca  (sometimes mother nature is a bitch!) Poate o sa il "uit" pe Bubu pe la Buba intr-o seara, insa mai prin august. Deci rezumand pe scurt acest capitol negru: rest in peace, little bubies. :(
Si cum postul acesta nu am vrut sa fiu unul trist, iata ca totusi asa mi-a iesit.. Acum trebuie sa ii schimb si titulul... Gata.
ps: Revin mai pe seara (cred) cu altul.

2 pareri:

Ioana Radu spunea...

Imi pare rau sa aud asta. Dar fiecare lucru se intampla pentru un motiv. Asa a fost sa fie. Privind partea buna, e bine ca Buba si Bubul sunt bine. Pun pariu ca la ei tii enorm de mult pentru ca pe ei ii ai de mai mult timp.
Probabil ca sentimentul asta urat de pierdere al celor mici va dura cateva zile. Eu am avut o pisica acum cativa ani ce mi-a fatat 6 puiuti iar unul din ei a murit pentru ca manca prea mult, era lacom. M-a durut ca l-am pierdut dar toate trec. Mi l-am imaginat apoi ca pe un ingeras mic.
Te imbratisez.

Smiley_tgv spunea...

@Terra
Da, sunt foarte atasat de bubushaniile mele. desi ii am doar din mai, deja ii perecep ca pe niste micuti copilasi.
Sa ma fi vazut pe la 00:30 cum bantuiam prin curte (cu lanterna) sa le iau verdeata, ca uitasem sa le aduc mai devreme...
Da, stiu ca o sa imi treaca, insa mi-as fi dorit sa opreasca macar unu-doi...
ms de incurajari

Trimiteți un comentariu