I'm just a dreamer

I'm just a dreamer who dreams of better days!

.
Da, in poza de mai sus sunt eu, la 12-13 ani .
Mi-aduc aminte cat de simplu era atunci  (prin 2000) sa fii copil si mi-e dor de acea perioada. Pe undeva prin interiorul persoanei de azi acel copil tolanit si fara nici o grija urla si vrea sa iasa la suprafata. Vrea sa-si faca repede ghiozdanul si sa se duca la scoala, tremurand de frica la ora de franceza la care nu a invatat nimic... iar.Acest lucru nu se mai poate... vremea lui a trecut. Stiti cum mi-am dat eu seama de trecerea anilor, de faptul ca sunt adult? Cand mergeam pe strada si un pustiulica mic (de 4-5 ani) mi-a aruncat vesel un "Săr'mâna!" Atunci a fost mometul de revelatie in care am constientizat ca gata... this is it.... Sunt obisnuit sa fiu respectat de catre pustime si sa mi se vorbeasca cu dvs. insa prefer formula de salut mai formala "Buna ziua!" Va spun sincer ca acel salut din acea zi m-a trezit la realitate: I'm a fucking adult now! Si nu ca ar fi un lucru asa de grav, insa de-atunci mi-am asumat rolul.
Si plus ca la acel salut am amutit cateva secunde.. dupa care am revenit si m-am gandit ca ar trebui sa-i raspund cumva. Va spun ca imi venea sa-l corectez cumva, sa-i spun ca mie trebuie sa-mi spuna "salut", nu sar'mana insa m-am multumit cu "sa cresti mare"...
Acum sunt un copil cu barba (cum spunea Skizzo Skillz)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu