I hate this part

Da, se pare ca devine un fel de traditie/obicei: dupa ce vin de la mare ma jupoi mai ceva ca o soparla.
Si nu m-ar deranja asa de mult daca nu m-ar manca, sau macar de-as fi putut sa-mi vad spinarea si sa ma jupoi singur. Da, stiu ca s-au inventat oglinzile insa nu prea ma descurc cu reflectia in oglinda si mi-e destul de greu sa schimb dreapta cu stanga in oglinda...
Asadar ma multumesc cu jupuitul pe brate, de unde pot sa jupoi in voie :D
In urmatorele zile o sa revin cu alte poze  de la mare facute cu un aparat, nu cu telefonul meu ...
aa, da, m-am dat pe organism cu cremele alea de protectie solara, cu factor mare insa se pare ca nu suficient; plus ca poate e si din cauza ca am scos pielea mea ca branza direct la soare astfel trecand de la un roz nitel usturator la basicute, jupuire apoi o piele aspra.... si plus ca ma apuca mancarimea si jupuirea peste tot, astfel reusind sa las in mai toata camera  bucatele mici din pielea mea.
ps: am schimbat design-ul blogului iar :D

8 pareri:

Anonim spunea...

Eu abia am terminat cu "jupuitul". N-o sa mai stau la soare anu' asta.... e naspa rau de tot :))

Ioana Radu spunea...

Tema blogului imi place, evident, e cu Terra. :D

In rest sa stii ca meriti bataie. Ai fost neglijent cu sanatatea pielii tale care peste cativa ani va avea de suferit din cauza asta. Iti vor aparea pistrui si riduri premature (si aici nu ma refer la fata ci si la gat, brate, spate, piept). Adica pielea se va "strange" pe tine inainte de termen. In plus, de cand cu explozia aia si gaura din stratul de ozone, razele solare au devenit mult mai nocive. Risti un cancer de piele de toata frumusetea. Anul mii de persoane fac cancer de piele din cauza neglijentei expunerii la soare. Si singurul lucru pe care trebuia sa-l faci impotriva a toate chestiile pe care le-am enumerat... era sa folosesti lotiune. DAR nu orice lotiune si nu o data pe zi. Ca nici organismul tau nu e sanatos daca mananci o data pe zi, cam asa e si cu lotiunea.
Daca zici ca ai nuanta pielii deschisa, alege o lotiune de protectie solara cu factor foarte ridicat (50+). Trebuie sa tii minte si ca lotiunile pentru protectie se aplica din 2 in 2 ore (alea cu factor mic, pe care nu ti le recomand) si din 4 in 4 ore (astea cu factor mare, 50+). Inca o chestie pe care trebuie sa o ai in vedere este ca dupa fiecare balacire lotiunea "se duce". Dermatologii recomanda reaplicarea cremei atunci cand iesi sin apa. Terra recomanda insa o lotiune de protectie solara rezistenta la apa. Uite, ca sa iti usurez munca pentru anul viitor, n-am sa te las sa cauti lotiune cu factor mare ca sa fie si rezistenta la apa... ci iti spun direct cum se numeste si de unde o poti lua. Deci anul viitor nu mai ai scuze. Tine minte ca e pentru sanatatea ta >:D<

Garnier Ambre Solaire cu FPS 50+
(scrie pe tub "pentru copii" - pentru ca astea pentru copii au cel mai inalt factor de protectie)
Costa in jur de 45 de ron si o gasesti in toate farmaciile Sensiblu (sunt vreo 6 in Tgv, una din ele in Kaufland).
Mergi la sigur cu Garnier pentru ca e firma buna. Produce in conformitate cu recomandarile europene de protectie a sanatatii pielii impotriva efectelor razelor UVA si UVB.
N-o sa te mai manance pielea si n-o sa te mai cojesti. Haide, vrem sa stim ca ai grija de tine >:D<

Vezi cat ti-am scris? Ma superi ca ai fost neglijent cu sanatatea. Te iert ca ai tema blogului frumoasa :))

Ioana Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioana Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ioana Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Smiley_tgv spunea...

@Danz3l: eu abia am inceput ...
@ terra: ms de comment si de ingrijorarea pt sanatatea mea :D
Deci pentru la anul ramane cum s-a stabilit :
"Garnier Ambre Solaire cu FPS 50+ " de la
Sensiblu.
totusi, frumoasa tema, nu?
ai putea sa mai experimentezi si tu unan noua :D

Ioana Radu spunea...

Eu schimb doar fundalul o data la cateva luni. Si aleg numai pattern-uri.

Alin spunea...

Eu am aceeasi problema,sunt alb cu spume :D si cand vine vara naparlesc ca un sarpe.

Trimiteți un comentariu