Remember: CONNEX

Si dupa era Orange am trecut pe Connex. Aveam cartela Kamarad (din ce tin minte Connex Go era furaciune pura: 40 centi/minut in retea) Mi-am mai upgradat si telefonul si am trecut la un Sony Ericsson k500i. Cat am putut sa iubesc telefonul ala...a veam camera foto,video si mp3 player... infrarosu! Aveam un dispaly mare si imi placea ca incepusem sa gasesc walpapere si tot felul de sonerii pt el (mi-am luat un adaptor ce facea legatura intre telefon si pc prin infrarosu). Am mai avut inainte si un Alcatel OT311 si o Motorola C115.
Inca mai tin minte numerele de telefon pe care le-am avut. oare ce se intampla cu ele? Se refolosesc?
Pe Orange puteam fi gasit la 0744107291 si pe Connex la 0721030048,0724431685 si cel mai recent "decedat" 0720245837. Pe toate am avut Campus, ahh, cum mai puneam stelute inaintea numarului si vorbeam cu un cent... Si ce nasol era cand sunai linistit (uitand sa pui afurisita aia de steluta) si te trezeai cu creditul ciopartit :))
Dupa continuare pozele.


Iata  cateva poze cu cateva dintre pliantele Connex de la acea vreme:


Tanti din imaginea de sus habar nu avea ce inseamna vechi acum.. exact telefoanele care pentru ea erau noi :))

Pachetul Kamarad, cam tot ce venea odata cu cumpararea cartelei.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu