Serialele mele

Toamna vine cu pasi repzi peste mine. Sunt jumatate fericit, jumatate trist.
Pai fericit pentru ca incep serialele mele favorite cu noi sezoane si trist ca incepe scoala/serviciul. Ok, hai ca sunt 75% fericit si 25% trist (recunosc mi-e putin dor de monstruletii mei).
Si pentru ca nu stiam cum sa aliniez cumva serialele pe care le urmaresc m-am decis s-o iau pe canalele de televiziune pe care sunt difuzate.
Si iata ce mi-a iesit:
ABC:
nici un serial de la ABC, asta dupa ce mi-au "omorat" 2 seriale foarte  bune si de care ma atasasem foarte mult: Eastwick si Flash Forward. De ceva timp intentionez sa am apuc de urmarit Desparte Housewives, insa nu gasesc episoadele din primul sezon si de Grey's Anatomy, insa de asta nu stiu de ce nu m-am apucat.
CBS:
Iar nici un serial, insa de la acest post tv nu ma atrage nici macar unul... (asta e ala cu CSI-urile si cu Criminal Minds, pe care le mai apuc din cand in cand la tv)
CW:
Supernatural cu sezonul 6. Oare cum va fi Sam cel scapat din Infern?  the Vampire Diaries: Katherine is in the building, people! De 2 ori mai multa Nina Dobrev!
FOX:
Abia astept Fringe, sa vad ce pateste Olivia noastra captiva in universul paralel si cat va dura pana se va prinde Peter ca are o alta versiune a Oliviei alaturi de el.
 Glee, serialul pe care l-am descoperit in aceasta vara. De la Glee astept sa aud coveruri cat mai bine si mult trambitatul episod dedicat lui Britney. Acest serial si-a asigurat deja succesul si pentru acest sezon. Un nume ca Britney ca guest star si lucrurile o vor lua razna cu siguranta. Deja au aparut cateva poze postate de Britney pe Twitter ce au fost frumos ambalate intr-un clip ce a reusit sa stranga peste 10 000 vizualizari pe youtube in numai 4 zile. De acest clip zic. 
House,  la House este mai complicat, mereu a fost asa si acum e si mai si : House + Cuddy = LOVE, zau? Pana cand? O sa fie House capabil sa intretina aceasta relatie? Sa vedem...
NBC
Parenthood. Sunt curios prin ce o sa mai treaca Bravermanii, cum o sa decurga povestea cu boala lui Max si casnicia bunicilor; aaa,da si mi-e dor de Jabbar.
SHO
Weeds sezonul 6. Nancy Botwin, MILFa ce se ocupa cu dealingul marijuanei este pe fuga (din nou), dupa ce mezinul familiei a ucis-o pe Pilar cu un toporas (nu a gasit o crosa de golf). Imi pare rau ca nu o sa o mai vad pe Celia. Oare acum Doug si sotul Celiei se vor mai incadra in peisaj?
USA
 White Collar, desi a ajuns la episodul 6, odata cu instaurarea cu acte in regula a toamnei o sa intre si el in portia zilnica de seriale.
Si ar mai fi Merlin, cu al sau sezon 3.
Adios Heroes :(
Si abia astept sa incep sa scriu iar review-uri pentru Serialetari. Vrea cineva sa se alature echipei?

5 pareri:

Tudor spunea...

Primul sezon din Desperate Housewives il gasesti pe Vplay.ro
Intr-adevar, pacat de Eastwick si in special de Flash Forward. Astia de la ABC au o problema cu anulatul serialelor faine.

Glee cand revine?

Smiley_tgv spunea...

@Tudor:
Nu am de gand sa astept 30 minute pentru fiecare episod... alte sugestii?
Si legat de anularea serialelor si pe FOX sunt suparat nitel pentru anularea Dollhouse, insa ala macar a avut un final cat de cat, pe cand eastwick-ul a fost ciopartit si Abc-ul a mai anulat si The legend of the seeker.
Glee revine pe 21 septembrie.

Tudor spunea...

Eu mi-am cumparat cont VIP si chiar merita. Oricum, faza cu 30min e dupa ce vezi mai multe episoade consecutiv.

Pot sa-ti dau torrentul de pe filelist daca vrei. M-am uitat acum si este si primul sezon.

Abia astept sa apara Glee. :D

Ploua cu Soare spunea...

fringe...walter e un actor desavarsit. insa ceilalti mi se par personaje plate. parca ar juca sergiu nicolaescu in film:P mi-a placut mult serialul, pentru ca imbina stiinta cu fantasticul, dar cred ca deja o dau in lalaiala, cum au dat o si cei din prison break

Andreea♥ spunea...

Din seriale enumerate de tine ma uit/m-am uitat la:Eastwick,Flash Forward,Dollhouse,White Collar,Heroes,Parenthood,Fringe,House,The vampire diaries,Grey's Anatomy,Heroes!
Am o lista impresionanta de seriale,sunt curioasa daca mai avem si altele in comun.Eu ma mai uit la: Criminal minds,Csi Miami si New york,Private Practice(spin-off dupa Grey's),The mentalist,Lie to me,Leverage,Drak Blue,Nikita,90210,Gossip Girl,One tree hill,Live unexpected,hawaii five-0,How i met your mother,2 and half men,The big C,Pretty little liars,Desperate Housewives,Army wives,Brothesr&sisters,Lost girl,True blood,Moonlight,Castle,Human target,The good wife,modern family,cougar town,Hellcats,being Erica,off the map(e facut de acelasi producator ca si Grey's )Bones,secret diary of a call girl,Fairly legal,Ghost whisperer,haven,Blue blood. + altele pe care au uitat sa le mentionez sau sunt deja terminate.

Trimiteți un comentariu