Alte poze

 Nu-i asa ca ar trebui sa-mi iau un aparat foto bun? Uneori simt ca "irosesc" (e mult spus) niste poze ce ar fi putu iesi mult mai bune daca (vorba aia) as fi avut cu ce....
Pana o sa imi permit un aparat foto propriu-zis o sa ma multumesc cu pozele phone-made, ca pana  acum...
Si prin aparat foto bun nu stiu exact ce vreau sa spun...insa  in orice caz, ceva sub 500 lei.
Am facut mai multe poze, insa astea mi se par asa, mai deosebite.
In alte ordine de idei....
I think I'm falling for someone.Deocamdata e perioada aia initiala de .. poate... oare cum o fi? Uneori stau si ma analizez si pe mine si de fiecare data ajung la concluzia ca sunt prea complex pentru a ma intelege si mereu ma uimesc de cum procedez in unele situatii. Nu stiu daca ar fi cazul sa ma destainui total aici si acum, insa din anumite motive mi-e greu sa ma atasez de cineva nou. Poate sunt de moda veche (straveche), poate sunt prea aspru cu mine insumi si cu potentialele "iubiri", poate ca mi-e teama sa ma avant in ceva nou, sa fac ceva nebuneste cand intreaga mea viata am jucat dupa niste reguli, am respectat niste limite. Fuck that! Uneori vreau sa ma vad la potential maxim, facand ceva nebuneste, ceva ce in mod normal nu as face...

1 pareri:

Neko spunea...

vino la mama

Trimiteți un comentariu