Love the way you lie

Nu stiu cum se face ca incepe sa-mi placa latura intunecata a Rihannei, asta dupa ce mult timp mi s-a parut ca nu e de ea, ca exagereaza in clipuri. Incep sa-mi placa majoritatea clipurilor de pa albumul curent "Rated R".
Dupa cum am mai spus initial, credeam ca abia acum Rihanna a devenit o "good girl gone bad", adica bordeaza ceva ce nu i se potriveste iata ca incet incet si fara  sa vreau am ascultat toate melodiile promovate de ea in ultima vreme si spre surprinderea mea: a inceput sa imi placa, am ajuns sa vad macar un clip de la ea pe zi, de pe contul ei oficial de youtube. Si totusi, dupa ce a batut-o fostul acum ceva vreme parca nu ii sta prea bine Rihannei sa spuna: "I just love the way it hurts", nu?
60 de milioane de vizualizari in 20 zile... 30 milioane in 10 zile, deci 3 milioane pe zi.... mai are ceva pana la cele 300 milioane vizualizari ale lui Justin Bieber cu Baby.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu