Paharul meu Shrek ForEverAfter

 
 



Desi initial titlul acestui articol continea "am castigat" am renuntat la el deoarece am stat si m-am gandit ca nu am castigat acest pahar, ci pot spune chiar ca am muncit pentru el. La dracu': bezina de 640 lei pentru un amarat de pahar, plus munca mea la lipit la timbrele alea, ca pe desteptii ce au facut prostiile alea de taloane nu i-a dus capul sa faca dracului cumva sa se lipeasca fara prea mult efort, sa fie autoadezive, sau ca abtipilduri. Nuuu numai eu stiu cat m-am chinuit la toate cele 4 colturi ale primului timbru sa-l desfac sa-l pot lipi pe talon, apoi m-am dat batut si l-am lipit cu lipici, iar la urmatoarea alimentare am intrebat daca am procedat corect.... mai era si varianta cu capsatul o.O
Si astfel dupa o vara de alimentat cu benzina de la OMV m-am ales cu acest pahar si cu sansa de a castiga o excursie de basm in America... aa si un capat de creion Shrek :) si chiar mi-as fi dorit un mp3 player Shrek... 
Dar ma consolez cu micile castiguri de la Coca Cola: peturi de 0.5l. Nu prea beau eu CocaCola de felul meu, insa la mare am zis ca nah... hai ca merge si hop am castigat la prima sticla, apoi am revendicat sticla si sub capac: hopa, alt pet de 0.5l si alta sticla de 2l la care am gasit acelasi mesaj; le-am revendicat pe amandoua, insa la una din ele mi-a "picat" un cod, pe acre l-am trimis prin sms si la cealalta: surpriza alt pet de 0.5l. Astia s-au prins sa dea astfel de nimicuri mai des, sau cum? ca nu mai eu stiu cat am injurat acum ceva ierni cand aveam multi spridusi si  imi mai trebuia un ren (parca) pentru un maimutoi de plus...
In orice caz Coca Cola parca are alt gust in paharul cu Shrek! 
Sunt un castigator sau ce? I'm a believer!

6 pareri:

Ioana Radu spunea...

Mi-a placut partea cu "aveam multi spridusi si imi mai trebuia un ren" =))=))
Adevarul asta e, intotdeauna strangem totul mai putin ultima piesa.

Apropo de pahare, eu am unul cu piratii din caraibe :X

Smiley_tgv spunea...

@Terra
da, partea cu colectionatul sucks big time! ca mereu fac o piesa mai rara....
ai cu toti piratii? sau doar cu Jack sparow?

Unknown spunea...

Am castigat si eu un capat de creion ,dar era expirat de 2 zile talonul cand l-am razuit...

Smiley_tgv spunea...

@izandrew:
eu am castigat 2 capete de creion, insa la timp :P

Ioana Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Terra spunea...

Cu Johnny Depp si Orlando Bloom. Un singur pahar cu amandoi ;;)

P.S.: Scuze ca am sters comentariul anterior dar abia dupa ce l-am postat mi-am dat seama ca eram logata pe blogul campaniei la care lucrez.

Trimiteți un comentariu