Costinesti, here I come!

Asa cum am anuntat acum 2 zile: plec la mare. Nu am planificat, pur si simplu am fost luat prin surprindere.
Initial stiam ca nu ma duc, ca nu prea mai aveam bani..  si ca sa concluzionez fara prea multe vorbe:  anul asta nu.
Ei bine acum ceva seri am primit un telefon (un apel) si mi s-a propus un weekend la mare; plecarea sambata dimineata din Targoviste si luni, pe la pranz inapoi.
Locatia: Costinesti, Romania si "trupa" de anul trecut.
Recunosc ca sunt destul de sceptic cu privire la litoralul romanesc, sper sa nu mi se confirme "temerile".
Anul trecut a fost superb, nu am ce reprosa.
O chestie destul de aiurea e ca plec deja pe idee ca o sa fie naspa, plaja murdara, suprapopulata, aglomeratie multa, cocalarism... Ei bine... sper ca la intoarcere sa pot spune ca m-am inselat si ca totul a fost foarte ok.
(ps: o sa planific cate o postare pt fiecare zi in care lipsesc)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu