Esti o mama Fantastica?

Am primit imaginea de mai sus pe m@il acum ceva zile....  Initial doar am ras si am zis.... hmm, eu o  mama fantastica? nu, mersi!
Apoi m-am gandit putin cam ce ar trebuie sa dea Fanta sa umple lumea de mamici fantastice... Super puteri? Ceva aparatura specifica bebelusilor?  Ei bine, nu! Cica banii pot face dintr-o mamica normala una fantastica.... 
Ce-o fi fost in intea alora de-au gandit aceasta promotie? Avem niste bani de dat... ce nume sa punem campaniei? Si se trezeste un nataflet cu ideea actuala. Ok, am inteles: castigand un premiu de la FANTA, esti o mama FANTAstica. Asta e tot ce au putut da? Un joc de cuvinte obosit? 
Acum, serios, ca sa fii o mama fantastica ai nevoie doar de bani?
Bun, e buna si campania asta cu 500 LEI/ ora, insa ce treaba are cu mamicile?
Cand o sa inteleaga toata prostimea ca moneda nationala a Romaniei este leul, nu ronul? Oare am sa traiesc acea zi? Probabil ca se se va modifica in mod oficial si ronul va deveni moneda nationala a Romaniei...
De parca pana acum auzei pe vreunul ca o sticla de Cola costa 35.000 rol,. Nu, nene! Erau si inca sunt LEI, ce dracului o fi asa de greu de priceput? Unii zic ca folosesc ron pentru a nu se face confuzie cu leul vechi-> au trecut 5 ani de la denominare!!!

1 pareri:

Ploua cu Soare spunea...

ai dreptate ca moneda nationala a RO este leul si nu ronul, dar in scris poti scrie RON. Cum ar fi putut spune ca premiul este de 500USD, dar ar fi trb sa il citeasca Dolari. Concluzia, in afis nu este gresit RON. Este gresit doar daca in reclama SPUN ca vei castiga 500RON.

Trimiteți un comentariu