5! I'm back!


Am revenit dupa weekendul petrecut la mare.
Nu prea as vrea sa ma intind prea mult sa-mi expun pas cu pas vacanta, insa ma rezum la a spune ca a fost exact asa cum ma  asteptam.
Si nu, nu e de bine...
Incepand de la cazare, dar la care as zice ca nu merit sa fac nazuri ca vorba aia: atatia bani , atata peste deci stiam ce ma asteapta. Apoi plaja, nisipul de care am fost dezamagit... Nisipul mare, aproape ca un pietris mai fin combinat cu ramasite/sparturi de scoici; si  in apa era la fel: te inghioldeau pietrele de pe fundul apei. Si apoi a urmat cea mai de temut si cea mai mare dezamagire: cocalarismul, pitipongeala la care ma asteptam, insa nu chiar asa.... O fi fost si din cauza ca am prins weekend, insa pe la 09 deja era plaja plina de astfel de oameni, cu cearceaful cat mai aproape de valuri (ce bine m-am simtit cand au fost valuri mai mari si i-au udat, sau cand aceleasi valuri le-au luat slapii) Si din cocalarismul si pitiongeala aia rezulta un lucru si mai nasol: mizeria de pe plaja. Adica WOW! Erau cosuri de gunoi pe plaja destul de dese, insa romanului ii era lene sa faca doar cativa pasi... Si asa am avut ocazia intr-o seara sa vad plaja aproximativ goala de oameni si plina de gunoaie. Daca as fi vazut pachete de tigari, sticle de 0.5l poate as fi fost mai ingaduitor, insa WTF? Ditamai sticla de 2l? pahare din alea mari de plastic, sticle, sticlute, ambalaje...wow; seara au bagat un tractor pe plaja pentru a le strange...
Aaa,  si inca ceva: oare de ce (baiat fiind) ai vrea sa-ti expui "bijuteriile" prin tot felul de slipi cand prea largi, cand prea strimti? Era cumva vreo bursa pe acolo? Vreun concurs?  Pe cealalta parte, la fete da, concurs de sani a fost cu siguranta :D
Asa ca m-am hotarat: nu se compara cu litoralul bulgaresc, a fost exact asa cum ma asteptam. Si mi-am propus ca de acum incolo sa nu mai dau pe acolo, strang ceva mai multi banuti, trec Dunarea si gata. Apropo de banuti, cat de nasol era cand eram mici si ne doream tot felul de prostii/chestioare si parintii nu ni le cumparau chiar pe toate? Ei bine, planul de atunci cu "las' ca ma fac eu mare si mi le cumpar singur" nu merge. Am avut destui bani la mine, insa parca nu am fost asa de dornic (ca altadata) sa-i dau pe prostii; pur si simplu nu mai avea farmec...
Poate va intrebati ce e cu 5-ul din titlu si cu imaginea articolului: 5 zile pot sa stau nebarbierit :D Am venit acasa de marti, insa am fost destul de ocupat sa inspectez totul, de parca as fi lipsit cu saptamanile si apoi am inceput usor-usor sa-mi reiau rutina.
Dupa continuare ceva poze si o melodie ce a inceput sa-mi placa dupa aceasta vacanta, caci inainte n-o prea inghiteam...




.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu