Dimineti de septembrie...

Maine incepe scoala pentru mine. O sa-mi fie dor de trezitul la 11:30 (intre noi fie vorba am avut si un record: m-am trezit pe la 12:30), de zilele goale pe care trebuia sa le umplu cumva cu ceva, de programul "de voie". Bine, poate o sa considerati ca ma vait prea mult (asa este!), in fond, 4 ore pe zi nu a omorat pe nimeni, nu?
In aceasta luna imi place enorm sa ascult melodia asta de la Horia Brenciu, si de maine chiar sunt indreptatit, cu toate ca de maine e septembrie, insa si septembrie si luni e abia pe 06.09. 
 Maine trebuie sa ma trezesc devreme (dupa ce ma voi culca tarziu, caci pe TVR1 este si azi Anatomia lui Grey (pana pe la 02:00 AM) si nu vreau sa-l ratez. Chiar, pe la ce sezon o fi ajuns TVR-ul?

2 pareri:

WaLy spunea...

Ce nasol , auzi sa incepi scoala de la 1 septembrie , noi elevi suntem mai norocosi , defapt ... eu ce sa mai zic ca ma duc la liceu , gata cu generala unde faceam ce voiam cu profesorii , dar nu ma plang , nu a murit nimeni ca a intrat la liceu :))
Succes cu "monstruletii"!!!

Smiley_tgv spunea...

@waly:
multumesc :D

Trimiteți un comentariu