Surprize, surprize

Mai tineti minte ca aici, aici si aici v-am povestit ca mi-am luat 2 iepurase?
Saptamana asta le-am terminat noul cotet (vila deluxe) si le-a mai facut cateva poze; numai ca am observat ca se cam ciufulueau si gaseam smocuri de puf prin cotet... Si m-am gandit sa mai verific o data, ca nu cumva sa fie o fetita si un baiat. Si surpriza mare: sunt amandoua/amandoi baietei... Deci d-aia se bateau si loveau tare podeaua. Si acum mi s-a cam dat planul peste cap, deoarece eu luasem in considerare ca am2 femele....
Asa ca acum trebuie sa-l schimb pe unul dintre ei cu o femela. Cred ca o sa-l pastrez pe cel din dreapta. Cand era micut nu era asa de fluffy, insa acum este un simpatic foc si seamana cu un leut. Si a capatat si un nume: Manny (a se vedea imaginea alaturata pentru asemanarile dintre cei doi) Numai ca acum ii trebuie si lui Manny al meu o Ellie.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu