E gata

Orarul 
Tineti minte ca am zis aici ca nenea la Cinema City mi-a dat mai multe postere? Ei bine, cu unul dintre ele am facut orarul de anul asta la clasa,; mai exact cu cel de la Alvin & the Chimpmunks 2.
N-a fost cine stie ce complexitate de facut, am lucrat cu drag la el si imi place cum a iesit.
Am scanat coperta fiecarui manual si apoi am cautat imagini potrivite pentru materiile ce nu au manual. Cartonul ala mare imi ramasese de anul trecut. In rest, sa-mi traiasca mp150-le (multifunctionalul)!
Si cand sa le "asamblez"... surpriza: nu mai aveam lipici. Si cum mi-a fost lene sa mai ies din casa am amanat pe ziua urmatoare.
Azi am observat ca mai am un poster ce era destul de potrivit: Toy Story 3 (parca?) insa veveritele parca merg mai bine. Aaa, si chiar m-am mirat ca a recunoscut unul personajele, ca a vazut filmul acasa si ca are 2 parti. Pe Shrek nu-l stiau :P si cred ca nici pe cei din Toy Story, insa o sa folosesc cumva si acel poster.
In dreapta e panoul de matematica + abilitati practice + desen. Il consider cat de cat gata, mai e de lucru la el insa ma voi concentra pe celelalte momentan.  Poate parea prea incarcat, insa am impopotonat asa de mult panoul deoarece vreau sa fie cat mai pe gustul copiilor, cu multe culori.

1 pareri:

ZuZu spunea...

Inventiva ideea , acuma mi-ai dat o idee cam cum sa-mi amenajez, improspatez camera ;;)

Trimiteți un comentariu