Ia te uită!

Cand am citit blogurile din blogroll, pentru ca eu chiar le citesc
(chiar daca nu las comentarii mereu) am observat ca am fost cadorisit cu un fel de cadou, mai degraba o distinctie, conform careia lui VanillaMoon ii place sa-i citeasca blogul meu.
Bine, aveam o banuiala, insa aceasta imagine vine acum sa-mi confirme ca sunt cativa oameni carora le place sa-mi citeasca blogul.
That's so nice!
Nu cred ca e cazul s-o livrez fiecaruia in parte, insa as vrea sa stie toti blogerrii din blogroll-ul meu ca ii citesc, si culmea: imi si place!, Bine, recunosc ca de ceva vreme nu i-am mai citit blogul Gabrielei (Elena), ca imi tot da Chrome-ul un avertisment conform caruia blogul e infectat/malware si nu e safe... Oare numai mie mi se intampla asta?

6 pareri:

Anonim spunea...

Asta e si problema mea , citesc blogurile dar nu las mereu comentarii si lumea nu stie ca am trecut pe acolo,si eu te citesc mereu .

Smiley_tgv spunea...

@ Darias multumesc de apreciere si abia astept sa vad ce experimentezi (ca doar ai zis ca ne spui si noua)

Alin spunea...

Nici eu nu am mai intrat pe blogul Gabrielei...e pericol de moarte.:D

Gabriela Elena spunea...

Smiley_tgv eu am un antivirus bun, care nu-mi arata nici o problema, blogul ca si pana acum functioneaza normal, poate este din cauza ca folosesti Internet Explorer?

Indrazneste si intra!
Toti ceilalti care-mi comenteaza nu au patit nimic, in afara de faptul ca ne-am bucurat unii de ideile altora1 :)

Smiley_tgv spunea...

@florin: nu neaparat ca e pericol de moarte, insa prefer sa tin cont de avertizarile alea...
@Gabriela Elena: nu folosesc IE, ci Google Chrome; am sa incerc sa te citesc cu mozilla, sa vad ala ce zice...

Gabriela Elena spunea...

Eu folosesc Mozilla. :)

Trimiteți un comentariu