Sper să nu fiu amendat curând

Caci de ceva timp m-am hotarat ca urmatoarea amenda de circulatie pe care o voi lua sa o platesc exact ca nenea din acest link.
Monede (se pare ca e acceptat si pluralul ~ monezi) de 5 de bani inca nu am strans, insa de acum incolo nu o sa-mi mai schimb maruntisul din scrumiera din masina si o sa vad la ce suma o sa ajung.
Desi au trecut aproape 2 ani de la ultima amenda de circulatie (depasirea vitezei regulamentare, normal) sper sa mi se acorde suficient timp sa strang banutii de amenda.. vreo 2-3 ani.  O sa-mi platesc amenda cu maruntis daca o sa consider si atunci ca am fost "vanat". Nu sufar de mania persecutiei, nu cred ca exista un politist al carui scop in viata e sa ma amendeze pe mine, insa cand dupa o portiune de drum prin care numai eu (si masina mea) stiu cum am reusit sa trec mi se pare de-a dreptul golanesc sa fiu asteptat cu radarul. Adica am avut o bucata de drum praf, cu cratere imense, unde trebuia sa opresc pentru a le ocoli daca venea cineva de pe celalt sens si apoi o bucata de drum bun, in linie dreapta, la intrarea in localitate ce-i drept si am primit amenda pentru ca aveam 70 km/h.... Nu stiu... sa se faca drumuri bunicele peste tot si apoi sa iasa cu radarele si sa amendeze "tampitii" care depasesc viteza, insa cand eu am pierdut o gramada de timp in acele cratere aveam 2 solutii, fie sa recuperez timpul pierdut fie sa ajung mai tarziu, ceea ce n-ar fi fost un capat de tara, insa nu-mi place sa ma las asteptat si sa astept pe cineva.
ps: sper sa n-am "gura aurita" si sa mi-o iau curand... as vrea vreo 2-3 ani sa strang banii si apoi... inca alti cativa, sa strang in continuare :D
ps2: nu pot sa dau spaga politistilor si nu din cine stie ce corectitudine civica, ci pur si simplu mi-e teama de reactia lui, mi-e teama de ce intorsatura ar putea lua...

2 pareri:

Gabriela Elena spunea...

Pe o distanta de 200 de km, venind dintr-o calatorie, am intalnit sapte echipaje de politie, si asa dupa cum tu spuneai, pe o portiune drumul reprezenta o adevarata aventura. :)
Nu am fost opriti, dar ma gandesc la cei care n-au avut norocul nostru...

Smiley_tgv spunea...

@Gabriela Elena
7? :O ar trebui sa le fie rusine...

Trimiteți un comentariu