Iata dovada:

Asa ca data viitoare cand sunteti intrebati ce s-a intamplat cu tema la matematica, doar printati imaginea asta si aveti dovada.
ps: au mai incercat si monstruletii mei varianta clasica cu "am facut tema, dar am uitat caietul acasa", insa la unul stiam ca sta foarte aproape de scoala si i-am zis sa se duca acasa s-o ia. Ooops eroare, " pai sa vedeti ca..." si pana la urma s-a aflat adevarul si s-a convenit la efectuarea temei pentru ziua urmatoare.

5 pareri:

Anonim spunea...

O sa povestesc ce experimentez , mai dureaza ca e complicat cu romanica asta si lumea care habar nu are de capul ei , sa mi spui si mie la ce scoala predai ca daca e in oras vreau sa te intreb cate ceva.

Smiley_tgv spunea...

@Darias: nu predau in oras, insa e o scoala destul de mare.

fata din vis spunea...

ind sa cred ca patrupedul din imagine va deveni o personalitate in domeniul culturii sau al stiintelor exacte. :) Oricum, se vede ca i-au cazut cu bine rechizitele.

Alin spunea...

Hai ca sunt draguti astia mici care incearca sa scape de teme...cui i au placut temele la scoala sa ridice mana sus.Mie nu mi au placut,mai ales la materiile p ecare le uram.

Smiley_tgv spunea...

@fata din vis: cu siguranta!
@florin: stiu ce inseamna o tema, insa crede-ma ca nu exagerez; nu le dau pagini intregi ci 1-2 exercitii, cat sa stie ca au ceva de facut, mai mult pentru a-i obisnuia cu idee ca au ceva de lucrat si acasa.

Trimiteți un comentariu