La tăţi în suflet numa' una văd!

 "- Are you ready?
 - Let's do it!"

Prison Break Invidia
 Planeta Moldova

Cred ca sunt foarte putine persoane ce nu au auzit(cel putin) de Prison Break; un serial genial, ce a fost distrus de ratinguri... bune, culmea! A fost atat de bun, incat s-a lungit prea mult fara a se tine cont de continuitate, de actiune, de poveste pana ii taiase capul Sarahei, care apoi nu era moarta, pana la urma odioasa Companie nu era chiar asa de rea... si traia si ma-sa lu' Scofield chiar. Bleak! Asta era un serial care trebuia sa se incheie dupa primele 2 sezoane, ca ce a fost dupa numai de umplutura a fost.
De ce m-am apucat sa scriu asta aici si acum? pai tineam minte clipul de mai sus si m-am gandit sa-l impartasesc cu voi. Scofield & co nu mai stiu prin cate peripetii trecusera pentru a pune mana pe acel stick, pentru ca apoi sa asculte Planeta Moldova :))In serial nici nu mai stiu ce era pe acel stick de memorie...
Aaa, si i-am mai postat filmuletul si Grapefruitului, la un articol in care ne prezenta cum se vede Romania prin ochii unei moldovence.

Dupa continuare puteti vedea varianta completa.

3 pareri:

Anonim spunea...

interesat ? http://www.visurat.ro/2010/10/12/am-gasit-cativa-bloggeri-mai-cautam/

Smiley_tgv spunea...

@anonim: multumesc de pont. M-am inscris :P

Anonim spunea...

ma bucur mult ca ai acceptat :d

Trimiteți un comentariu