"Iubitul iubitei mele"

sau originalul My Girlfriend's Boyfriend.
Am vazut filmul asta in dupa amiaza aceasta si pot spune ca am ramas placut impresionat dupa ce l-am vazut.
Si la dracu', rareori mi s-a intamplat asta la ultimele filme vazute....
Poate va intrebati de ce sau cum am ales filmul asta... poate nu, insa eu tot o sa va zic: cred ca stie deja multa lume ce citeste blogul despre obsesia mea, si anume serialul CHARMED. Si cum serialul s-a terminat acum 4 ani eu inca urmaresc in continuare  tot ceea ce tine de cele 3 vrajitoare: Holly Marie Combs (are un rol in Pretty Little Liars, motivul pentru care ma uit la serialul ala girlish), Rose McGowan (a avut rolul principal in Grindhouse, pe care nu l-am vazut ca nu era disponibil atunci si plus ca era in 2 parti sau cam asa ceva si a mai avut cateva scene ca guest star  in Nip Tuck, serial pe care nu il urmaresc) si Alyssa Milano ( a jucat in Pathology cu Milo Ventigmilia, a mai avut rol principal in Wisegal, iar anul acesta a avut un serial nou la Abc: Romantically Challenged, insa nu a avut cifre bune de rating).
Si in acest film initial vazusem doar posterul si am recunoscut-o imediat pe Alyssa Milano si mi-am zis ca trebuie sa-l vad. Zis si facut! Si nu regret absolut deloc!  Dupa cum am mai spus e printre filmele bune (la care s-a meritat sa ma uit) din ultima perioada. Nu e cine stie productie cinematografica, mai mult ca probabil ca nu va sparge box office-ul, insa a fost un film foarte bun, in opinia mea. Il recomand tuturor!
Nu vreau sa povestesc nimic din actiune, insa precizez ca pe durata intregului film am urat-o pe Jesse (Alyssa Milano) pentru cum se comporta, pentru ca abia la sfarsit sa inteleg totul.
Si sa nu va las cu ochii in soare, postez mai jos trailerul, link-ul de unde se poate downloada si pagina oficiala a filmului.

Trailerul:
si
pagina de unde se poate downloada


Vizionare placuta

0 pareri:

Trimiteți un comentariu