Nu raspund la esemes

Pe data de 25.10.2010 am primit urmatorul sms:
"Acest octombrie are 5 vineri, 5 sambete si 5 duminici, toate intr-o luna. Se intampla doar o data la 823 ani. Aceste luni sunt considerate ca "saci de bani". Trimite acest mesaj la 8 persoane si banii vor veni. E bazat pe Fegshui chinezesc. Cine opreste mesajul nu va avea beneficii. Doresc tuturor sa functioneze!"

De ce l-am postat aici? Doar asa, sa-mi aduc aminte de ce nu o sa-mi mearga bine urmatoarea perioada, caci da, recunosc am oprit mesajul, nu l-am forwardat mai departe. Nu forwardez asemenea mesaje nici pe mail (ceea ce mai simplu si pe gratis) d-apoi pe telefon (sunt pe Cosmote, gaseam eu 8 prieteni pe Cosmote in agenda pe care sa-i norocesc) insa nu am vrut. Daca ar fi fost sa ma iau dupa astfel de mesaje pana acum as fi murit de cel putin 10 ori, si as fi traversat nenumarate perioade de ghinion...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu