Vreau...

Verso - Vreau 

Era o vreme-n care ne iubeam mai stii tu oare?
Si spunea-i zambind sub Soare ca nimic,nimic
Nu va putea schimba ceva,nimic din lumea rea
Dar nu a fost,  nu a fost asa

Ma gandeeesc,ma gandesc numai la tine

Vreau sa te simt aproape
Sa fugim departe
Ocrotiti de noapte
Si vreau sa fim doar noi doi
Impreuna vom invinge timpul care-a stat intre noi

Tu te-ai schimbat acum,nu poti sa crezi ce spun
Incerc sa ti-amintesc ca nimic nimic
Nu va putea schimba ceva,nimic din vina mea
Tot ce sper e sa fii din nou a mea



.


(De ceva zile imi fac de cap cu telefonul, in sensul ca pe unde vad ceva ce imi atrage atentia: jap o poza pentru blog. Pacat ca cei 2 megapixeli -batrani si obositi, probabil- nu ma ajuta sa redau in imagini de calitate ce am vrut sa transmit. Mai urmeaza asemea postari; postari cu imagini si melodie. Acum am ales-o pe asta pentru ca la ea m-a dus gandul, habar nu am de ce. Asa, ca chestie de stiut: e din 2003, acum 7 ani.. Big Brother... 16 ani)

2 pareri:

fata din vis spunea...

amintiri din lanul de grau, cu vara soare, miros de paine si de ierburi. Frumos. Mi-a placut si fotografia.

Smiley_tgv spunea...

@fata din vis:
amintirile (fie ca vrem sau nu)ne chinuiesc :P
Si eu am ramas putin uimit de cat de bine mi-a iesit poza cu un amarat de telefon .

Trimiteți un comentariu