Donez hamsteri

Dupa cum am mai zis pe aici, de ziua mea am primit o pereche de hamsteri: Bubu si Buba. Pe atunci habar nu aveam ca Buba e un fel de Kinder cu surprize :P
Abia cand il batea de-l asculta cu urechea pe Bubu am intrat la banuieli, iar dupa ceva browsing pe net am observat ca Buba mai avea si alte semne ca ar fi gestanta  (evidentierea mameloanelor si burtica mare).
Pe  27.05.2010 am observat ca Buba a nascut. Dimineata, pna asa plec la scoala aveam un "ritual" (destul de rau si tampitel, recunosc) de a-i trezi si pe ei, asta ca o razbunare dupa o noapte de kung fu sau de zdraganit de roata.Si cand o trezesc pe Buba vad ca fatase niste cevauri mici si roz.
Peste 2 zile se implinesc 4 saptamani. Au fost 7 puiuti, insa pe unul l-am gasit cam ciopartit si pe ceilalti pe langa el... M-am intristat enorm, insa apoi am constientizat ca that's the way it should be. faza e ca erau 2 mai prichindei, mai retarzi asa, ramasi in urma. Unul nu mai este si poate este mai bine ca nu se mai chinuie. Celalt inca mai este, insa tot ramas in urma a ramas. Mi s-a sugerat sa "scap" de el, insa nu pot, daca are zile: sa traiasca, daca nu :sa moara de moartea lui.
Asadar am 6 (5 fara ala retard) puiuti de hamsteri doritori de stapani.
Am pus in stanga sus o poza cu ei la masa. Nu stiu ce ii fac Bubei, care adoarme ca valiza-n gara si ei isi fac de cap. Cel care se vede mai mare (in dreapta) e o ea; ma gandesc ca Nikita e un nume pe masura :P
Si ca sa demonstrez ca bubicii mei sunt parinti grijulii, uitati cum dorm bubii aia mici pe Bubu. Isn't that cute? Si el se dovedeste a fi  foarte grijuliu; ma asteptam sa ii mai atinga nitelus, insa e o doica perfecta pentru perioadele cat Buba se da in roata. Au inceput si prichindeii sa "guste"  roata.
I-am filmat azi putin, maine urc clipul pe youtube (pe trilulilu imi da  o eroare).
Am apelat si la noua prietena Terra Radu,  care are si ea un musiu si pe acesta cale apelez la toti cititorii in incercare de a le gasi camin celor 6 sufletele.
 Florin (pariuri2009) nu vrei si tu un hamster?
Ii donez, nu vreau nimic in schimbul lor, sunt multumit daca ajung la persoane ce ii doresc. I-as da si unui petshop, insa dim ce stiu eu nu avem in Targoviste  un petshop seriso, ci doar pet-stuff-shop -uri, adica unde putem gasi chestii pt animalutze.
ps: stie cineva din ce rasa sunt astia ai mei?

6 pareri:

Alin spunea...

Am prieteni iubitori de animale si o sa intreb in stanga si in dreapta.Esti bunic:)))Bafta

Gabriela Elena spunea...

Kinder cu surprize zici?
Kinder cu puiuti mici si draguti. :)
Daca nu-l aveam pe motanelul meu, as fi adoptat si eu unul.
Imi plac foarte mult!

Smiley_tgv spunea...

@Florin, astept vesti :D
@Gabriela Elena:
Da, cu surprize, dragalase ce-i drept, insa as fi preferat sa stiu... Vanzatoarea a omis acest aspect si faptul ca sunt hamsteri sirieni, foarte teritoriali si agresivi daca impart cusca cu altul.. povestesc alta data mai multe.

Ioana Radu spunea...

Buba e hamster pitic rusesc, ca Edi al meu. In schimb, masculul ei este alta rasa, ceea ce a facut ca mititeii sa iasa un fel de "curcituri" :D
Dar nu asta conteaza, ei sutn oricum dragalasi. Am sa postez la mine pe blog anuntul tau.
Cat despre datul lor moca... nu e bine. Se spune ca animalele nu se ofera niciodata moca, nici daca sunt cadouri. Trebuie macar sa ceri 1 leu pe fiecare. Daca sunt platiti cica traiesc mai mult. Eu nu m-am riscat cu Edutzu meu. L-am primit cadou dar tot am platit un leu pentru el.

Smiley_tgv spunea...

@terra
da, stiam si eu de faza cu datul pe gratis... eu am luat un caine pe o sacosa de cartofi :))
din ce am mai citi mi se pare ca amandoi sunt hamsteri sirieni...
ma mai interesez

Anonim spunea...

mai ai hamsteri?

Trimiteți un comentariu