Alors on dance

Nu sunt francofil. Ba dimpotriva, limba franceza imi provoaca ceva mancarimi numai la auz. Totul este din vina unei profesoare tampite din generala. :( Da, m-a marcat si mi-a dat un exemplu evident de asa nu. Decat intr-a 7a mi-a iesit media 7.50, in rest numai in 6 si 7 m-a tinut. Asta in timp ce la celelalte materii avem note bune si foarte bune (nu am avut medie generala mai mica de 9). Si da, de la acea tampita am ramas cu  o ura nejustificata de tot ce tine de Franta. Am avut noroc cu profesoarele din liceu ce au fost femei ca lumea si bune in meseria lor (sar'na dna Parnia) si mi-au mai redus din aceasta ura, insa nu de tot. Am urat asa de mult franceza ca am invatat engleza aproape singur. Deja suna a lauda insa prin gimnaziu eram capabil sa ma uit pe CN si sa inteleg dialogurile din desene. Apoi a inceput sa imi placa si mai mult, si la BAC am dat engleza ca proba scrisa si franceza la oral. Decat eu si inca o colega(Vyoleta) am fost suficient de curajosi sa dam engleza scris sin tot centrul de examinare.
Si totusi, melodia asta imi place. Nu  inteleg o boaba :| .  Dar asta nu conteaza, doar mia placut si las Ketchup - Asereje si nici acolo nu am intels o boaba. Si strainezii au murit dupa Dragostea din tei si nu intelegeau o iota :P Faza e ca are un beat foarte addictive, insa in afara de alors on dance.... dau doar din cap :))
Clipul e foarte ciudatel, ca si Stromae asta ce nu pare cine stie ce div.
Pe un cont official: Embedding disabled by request 
Aici puteti gasi 2  traduceri (cat de cat) in engleza si in italiana (pt. neko)

4 pareri:

Castiel spunea...

da care intelege franceza?... de ma pui sa scriu ceva nu-ti scriu decat 20 de cuvinte... alea de le-am invatat in clasa a 4-a "cum te cheama, ce faci" si inca cateva, in rest nimic! inteleg (intuiesc) ce se vorbeste..in franceza dar nu stiu sa formulez fraze. :D

Ioana Radu spunea...

Stii ca exista piesa si in engleza? Si suna de 10 ori mai bine :D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=NE_6P9fy72Q

vio sss spunea...

haaa Alunish!!!ce surpriza frumoasa sa maintesti de mine in articolul tau!!ma simt o vedeta la naiba!nici mie nu-mi place franceza nici aqm:)))dar melodia e super!pups

Smiley_tgv spunea...

@Black angel:
nu-mi place deloc franceza...
@Terra
totusi, prfer originalul :D
@Vio
You are a star in my heart!

Trimiteți un comentariu