Excursia de sambata

A fost organizata cam din scurt, nu au mers toti elevii de la mine din clasa, insa a fost frumos; plus ca mai putini elevi, mai putini monstruleti de controlat. Iar la capitolul asta le multumesc mamicilor (2) care si-au insotit copii; astfel ramanand eu cu doar 5 elevi in grija :D. Teoretic, ca practic si cei cu mamicile roiau pe langa mine si la un moment dat nu mai erau nici pe langa mine nici pe langa mama lor. Si eu ma bucuram ca am grija de mai putini si mamicile ii lasau mai liberi. Am vizitat Mausoleul Mateias de la  Campulung Muscel, apoi un mic popas pentru sandwichuri pe o pajiste, unde au zburdat in voie pana s-a luat un nene de noi pe motiv ca ii tavaleam iarba (pasunea, whatever). Apoi ne-am mai restrans asa un pic, sa tavalim mai putina iarba :P Am continuat pana la castelul Bran, unde am vizitat un muzeu al satului din acea regiune si un muzeu unde era expusa mobila originala din castel; ca am inteles ca acum si-a adus proprietarul mobila, sau ceva de genul asta. Nu am vizitat castelul Bran, am ales sa mai facem ture de bazar. Era 20 de lei/adult si 5 lei/copil. Am luat ceva prostioare din bazar, ne-am retras pe bancuta si am mai mancat cate ceva.
Drumul a fost destul de lung si de obositor pana si pentru mine. Nu ma asteptam. Daca pana la Mateias am tinut eu cum am tinut, de la Mateias la Bran drumul a fost un chin pentru mine. Nu am mai experimentat de foarte mult timp acea senzatie de voma (car sick) si nu mi-era dor deloc. Au fost cativa in autocar care au vomat pe capete... pe capete si pe panatalonii mei.... "Patrulam" pe culoar si-l vad  pe unu' asa mai palid-galbior (nu era de la mine din clasa, insa nu sunt genul de om care sa tina cont, tot copil e!) gata -gata de actiune. Il intreb daca ii este rau si raspunde afirmativ dand din cap. Fuga spre rucsacul meu, nu mai gaseam o afurisita de punga; am gasit si cand am ajuns inapoi la el am apucat sa o deschid si sa i-o dau si hoooopa... gata-gata sa fie prea tarziu. A nimerit el, mititelul, si punga, insa si pe mine pe picior, de la genunchi in jos pe piciorul stang. Doar nu eram tampit la cap sa il cert sau sa mai comentez  ceva; Asta, e shit happens! cu servetele s-a dus, nu a ramas patat :D
 E, si de acolo mi-a fost asa de teama sa nu vars, ca nici macar nu am mai mancat. Cu chiu cu vai am bagat un sandwich, in timp ce ai mei bagau sandwichuri, cornuri, apa, suc, biscuiti, porumb fiert.... parca nu mai mancasera de ceva zile :P Eu doar ma gandeam cum o sa le puna in pungi si cum o sa stau eu printre ei. I-am lasat sa-si faca de cap, n-avea rost daca eu nu puteam sa nu poate nici ei. La Bran am luat o pastila si la intoarcere nu am mai avut probleme :D la intoarcere erau istoviti, au dormit pe capete, care cum a putut, am avut vreo 2 care mi-au adormit in brate (am stat in fata, si  veneau si ei si nu ii lasam sa stea pe culoar, ii tineam pe picioare, am mai stat cate 3 in banca).  Ne-am impartasit obiectele cumparate din bazar, am mai cantat  cate ceva si apoi am facut liniste sa doarma cine putea. Incepuse si ploaia aia zdravana. Aproape de scoala abia l-am trezit pe un elev; adica l-am trezit de vreo 3-4 ori si tot nu se dezmeticise. Abia cand s-a vazut in fata portii cred ca s-a mai trezit putin :))
La  Mausoleu au vazut ei si un tun si unul m-a intrebat daca tunul ala trage cu minge d-aia neagra :P Si le-a mai placut "sceneta" aceea cu batali si cateva cranii pe care le-au vazut printr-un geam. Ghidul a fost complet idiot la capitolul prezentare; ii vedea ca sunt niste jumatati de om, i-am spus ca sunt clasa I si el isi zicea poezia cu razboiul lui peste, cand germanii au dres si au facut in localitatea cutare si au respins si s-a mutat capitala la Iasi... balarii pentru ei. Chiar isi aveau rostul explicatiile cand m-a intrebat unu' la ceva timp dupa ce plecasem "In ce tara suntem? Am iesit din Romania?"

ps pentru cocalarii de pretutindeni(nu neaparat cocalari, insa cei ce injura in gura mare in public) : va rog frumos sa nu mai folositi cuvinte obscene gen pula, coaie si altele pe care le folositi in turma voastra. Da, probabil ca astia micii le stiu si le si folosesc cot la cot cu voi, insa de fata cu mine se abtin. Baietii POATE le stiu, insa o fetita ce tocmai isi cumparase un ponei roz cu pieptane si o papusa Hannah Montana cu siguranta nu vorbeste in asemenea hal. Adica da, poate e cool sa vbiti intre voi Coaie, ai vazut-o p-aia? Ce buna e! Insa hei, Branul e un loc prin care trec multe cete de copii, de diferite varste. Incearca sa te abtii macar atunci cand esti in preajma lor. Ca sa nu mai zic ca mi-am certat un elev ca aruncase ceva pe jos si l-am pus sa il duca acel ceva la cos; si "cocosi" cum sunt astia micii mi-a replicat ca gunoiul  lui era aruncat langa alte gunoaie. Cum sa le mai explic eu ca cei ce le-au aruncat sunt nesimtiti si tra la la?
ps2: asta micu' si-o fi facut tricoul la comanda? Ca tare i se potriveste!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu