Honey, I multiplied the Bubs!

La fel cu am facut in acea postare asa fac si aici. La tiltul ma refer, un tiltlu insiprat de un film, si m-am gandit ca nitel modificat se potriveste.
Ii promisesm drei Terra Radu si nu numai poze cu micutii bubici.
Iata-le, in exclusivitate si in premiera!! Senzational! Primele poze din lume cu progeniturile Bubilor. Macar cu asta ma pot mandri si eu pe blogul asta :D
(sper ca s-a inteles misto-ul de mai sus)
Trecand peste asta, vreu sa spun ca familia mea de bubici este simpatica foc. M-as uita la ei toata ziua; le sunt un fel de Big Brother :) Buba e fata de casa si are grija mereu de ei, iar de curand l-am scos si Bubu din garsoniera lui si am reintregit familia. Si Buba l-a scos de pe lista de batut, se pare.
Au primit cadou si o roata... mov :D Bubei ii place la nebunie, cateodata ma ingrijora ca si-ar neglija puii (nu e cazul), iar pentru Bubu e o roata de mers, nu de alergat ca pentru Buba(cred ca vrea sa se metamorfozeze intr-un porcusor, sper de Guineea). O fi el o fire mai precauta. Buba alearga zdravan ,insa le e cam mica. Mie mi se pare tare incomoda, ca trebuie sa prinda cu labutele (toate 4) fiecare "treapta". Insa din motive ce pe mine ma depasesc lor le place enorm sa alerge/mearga pe ea (mai ales noaptea, cand sunt foarte activi).
Bubii aia mici, 7 la numar inca nu au nume(poate ma ajutati), au facut ochisori si sunt setati pe rontait. Pana acum painea tare (uscata) e preferata lor (si a furinicilor, din pacate....). Sunt 2 maronii (care cred ca se vor face negri) si 5 albi. Din cei 5 albi 2 sunt foarte... ramasi in urma, mai slabuti, mai firavi. Unu negru e cel mai mare, aproape ca pare  adult pe langa cei mitittei.
Desi mi-era teama ca le va face rau, Bubu s-a dovedit a fi un parinte exemplar. Cand aia micii intra in el/pe sub el nu ii musca/ciupeste, ba chiar le face loc si am vazut ca ii pupa (linge) uneori.
Damboviteni, vrea cineva un pui de Bubi?

3 pareri:

WaLy spunea...

Frumos si Dragutz!!!

Castiel spunea...

faci crescatorie ;)

Smiley_tgv spunea...

@waly: thanks!
@black angel:
ar cam fi cazul, ca sa suplinesc cei 25%:)) si in plus Bubii mei chiar se pricep, au parenting skill

Trimiteți un comentariu