Cactusul meu... se intoarce

Ca intoarcerea cactusului meu suna destul de aiurea. In fine, ce am vrut sa subliniez ca acel cactus a inflorit din nou, si dupa cum se vede mai are material de inflorit :P.
Si am mai pozat floarea din fata casei, despre care am citit acum ceva timp la fatadinvis, insa nu mai stiu cum ii zicea (ei, florii). Este o floare frumoasa si pana la toamna cred ca va sta inflorita. Tot nu mai stiu cum ii zice, fapt ce se dovedeste destul de enervant...
@gabriela, help needed!
Aveti vreun secret? E in siguranta?

.
Cause 2 can keep a secret
If one of them is dead

4 pareri:

Castiel spunea...

ooo ai un cactus special :) cam rar se intampla sa infloreasca de doua ori pe an

Smiley_tgv spunea...

@black angel:
nu stiu cat de special este, insa prin primavara face niste boboci, si apoi infloresc in serii. Atunci a fost prima serie, acum a 2a si dupa cum se vede in poza, mai are cativa boboci de inflorit.
mai avea un fratior, insa a degerat iarna asta :(

fata din vis spunea...

clematita sau clematis :)e o planta deosebita. Dupa fiecare serie de flori, trebuie tunsa putin si devina mai bOgata.

Smiley_tgv spunea...

@fata din vis :
multumesc mult :D

Trimiteți un comentariu