Be free

Acum ceva zile am dat peste acest clip si aceasta melodie:
Radio Killer - Be free

Mi se pare foarte tare! Clipul este bine facut si imi place. Putem sa vedem cum mingea face un tur al Bucurestiului, trecand din mana in mana  picior in picior pe la multi locuitori, aratand fiecare cat de abil este. Mi-a placut si prezenta lui Ilie Nastase, ce a ignorat mingea de fotbal, wrong ball, probably :D
Smiley este intr-o forma de zile mari, imi place dansul lui de pe centrul strazii, iar tipul ce suceste de butoane nu primeste destula atentia, parca... nu-i asa, fetelor?
Da, clipul pare o reclama Pepsi, sau cam asa ceva, insa e plin de dinamism, de miscare si de voie buna.
 I care about love
I care about dreams
I care about you
I care about me

ps: mai incolo o sa le fac poze bubicilor mici. Ma cam ingrijoreaza ca unul a ramas micut de tot, iar altul s-a facut mai maricel.. probabil ca asa e, sau e de la ei.... Bubii mei sunt niste parinti deosebiti, povestesc mai multe mai incolo.

2 pareri:

WaLy spunea...

Chiar azi m-a intrebat un baiat daca am vazut clipul la melodia asta si mi-a spus ca e super tare , iar acum am apucat si eu sa-l vad , deoarece eu si uitasem.
Chiar ca e belea :X

Smiley_tgv spunea...

@waly
glad 2 be helpful:P

Trimiteți un comentariu