Sa ne simtem bine, iar!

Daca in postul precendent ma aratam ingrijorat de viitorul copiilor mei, ei bine acum m-am mai potolit, ca selectia naturala inca mai functioneaza, mai greu, insa hai ca se poate:
Va ofer spre vizionare niste ceva bun, bun de tot:
#1 Break dance, buey! Deci daaaa, se poate, ce frumos, cat talent, cata precizie, cu mufarina direct in podea.... priceless!

#2 Porcusorului misogin din mine i-a placut asta maxim. Apoi l-am potolit si l-am trimis inapoi :D
#3 Capra aka lapte-gros, fara vorbe, doar atat : =))
Astea au fost pentru a demonstra ca selectia naturala mai incearca si ea, dar nah, "e" multi.
In continuare clipuri funny:
# Stranutul panda: daca acest clip nu iti fura un zambet.... e grav. Asta chiar daca l-ai vazut de fooarte multe ori.
# Sperieturile spontane, cand nu ai timp sa iti gandesti reactia :))


Deci e gata?Va simtiti entretained? A fost funny sau ce?
Continui acum cu 3 clipuri cu replici funny din Charmed:
#1
#2
#3

3 pareri:

Gabriela Elena spunea...

Ma bucur ca doresti sa inveselesti pe cei care sunt cam tensionati ...
Chiar mi-a placut vizita pe care i-ai facut-o Sorinei, cu armura, cal, cu tot ceea ce este necesar unui adevarat cavaler, pentru salvarea domnitelor aflate la necaz! ;)

Castiel spunea...

....primul .... saracu.... a facut rost de fasole!! :)

Smiley_tgv spunea...

@ gabriela, anytime you need a shiny knight, call me, text me! :)
@black angel: selectia naturala functioneaza cam greoi, totusi :P
si #3 la capra noua face o figura frumoasa :D

Trimiteți un comentariu