Muvi taim!

Imi place sa vad filme, recunosc. Numai ca filmele vazute in ultima perioada au fost cele mai proaste/slabe pe care le-am vazut ever, si am vazut multe proaste, deci ma consider ghinionist. Care e baiu? Pai in general imialeg filmele din cele vehiculate pe net, din auzite si de pe axxomovies.org, site pe care il prefer deoarece pune doar dvd rip-uri si se downloadeaza repede. Insa mai niciodata nu urmaresc trailer, filmuletu de prezentare si d-aia cred ca imi iau teapa.... Insa stiu ca e posibil as fie un film prost, insa tot nu caut trailerul, edsi din trailer poate ar parea ca e altceva..... E ca atunci cand te lovesti de ceva si urmatoarea zi treci exact pe acolo si.. te lovesti iar, desi stiai asta :))
Si astfel ajung la un clasement cu cele recente doar....
~ Beauty and the Beast (2009), prost, foarte prost..... si numai actori no name.... timp irosit (am pierdut cam 10-15 minute din film, m-a luat somnul);
~ The Men who stares at goats: super promovat, am citit despre el si in popcorn, asta pare foarte tare din trailer si din "citite", insa e despre niste super-miltari, o noua armata ce te bate numai cu flacara violet peste fata :)) nu, cu puterea mintii, dahhhh;
~ The invention of lying... placuta lumea initial, cand nimeni nu mintea, toti spuneau adevarul si li se parea normal; ciudata viziune, anyway, pana incepe unu sa minta si tot se duce dracului :))
~ The Velveteen rabbit asta a fost o poveste frumusica, dar simpluta, despre cum jucariile au rolul lor in dezvoltarea fiecaruia (am adormit de 2ori la el)
~ Jenifer's Body: prost, prost rau, foarte rau :(( O tipa e rapita de o trupa ce o sacrifica pentru ca ei sa aibe faima, cu conditia ca ea sa fie virgina; cum ea nu era, vraja ia o alta intorsatura si tipa se transforma intr-o "ceva" mancatoare de baieti, inclusiv un prieten de-al prieteni ele, ce se supara si cele doua se cam smotocesc nitel... un penibil total, bani irositi in productia filmului cu tot cu megan fox.... insa la asta macar nu am adormit :D
~ World's greatest dad .... o porcarie; un tata (robin williams) cu un fiu ciudat, un obsedat ce se sinucide fara nici un motiv, fara nici o logica. Apoi tatal, un scriitor ratat, tese in jurul mortii fiului sau o poveste frumoasa pe care toata lumea o crede si toti regreta ca nu l-au cunoscut cu adevarat in timp ce traia..... tatal profita de chestia asta si reuseste sa nu mai fie concediat, tot mai multi adolescenti formeaza un fel de fan-grup al decedatului. Tatl merge pe la emisiuni... penibil Mai trebuie sa spun din ce motiv nu stiu cum s-a terminat ? ;))
La celalalt pol un film foarte bun/reusit mi s-a parut My sister's keeper. Superb ce sa mai.
Si ajung unde am vrut la mult prea laudatul Avatar.
Incep cu punctele slabe:
- poveste spusa deja de multe ori, in ulte feluri; daca vreti e un fel de twilight cu albatrui. Pai povestea de baza e urmatoarea: cei doi din lumi diferite, apoi unul din cei doi intoarce spatele lumii lui pentru a fi cu el/ea. Been there, done that! deci povestea un mare minus
- ar mai fi apoi asemanarile. Cum care asemanari? Astea, si astea sunt doar asa, la un search pe google, ca am mai vazut ca ar mai semana cu nush ce animatie, cu nu stiu ce carte in care personajele erau cat-like, si lista poate continua. Ok, e greu ca dupa atatea filme sa mai pui ceva nou, insa astia parca prea au reinventat mersul pe jos la cum sunt de laudati....
Punctele tari sunt reprezentate de partea vizuala. da, foarte tare pe aceasta parte, foarte tari scenele de razboi, jos palaria!
Prima oara am vazut filmul acasa, era o varianta filmata in sala, de foarte proasta calitate. Apoi am zis sa nu mor prost, toata lumea buan din jurul meu a fost si l-a vazut 3D. Pai ce, io sunt mai prost, hai si eu la 3D... in Pitesti. Ca da, dambovitenii ca sa vada un film la cinema trebuie sa plece din judet si ajung iar la discutia cu piratul din mine (pirat=persoana ce pirateaza). As vedea filmele la cinema, as da bani, as sta 2 ore pe un scaun/fotoliu sa vad un film, insa asta daca pe o raza de sa zicem 20 km de locuinta mea, ca daca e peste 20km deja incep sa se dubleze cheltuielile cu filmul si nu are rost. va dati seama ce ar fi insemnat sa vad Jenifer's body la cinema? Sa dau bani sa vad asa porcarie, sa merg cu masina...


Si am vazut Avatar, frate! 3D, frate! Nu mai vazusem nici un film 3d, insa pentru mine a fost un salt calitativ foarte mare, adica oau! caii aia albastri au 6 picioare! :)) Acasa nu observasem asta =)) Si au fost mai multe detalii ce mi-au scapat acasa si le-am vazut la cinema.
As mai repeta experienta, consider ca anii au fost invetiti, nu aruncati. Insa sa merg in Bucuresti/Pitesti sa vad un film.... parca nu prea e ok, asta ca nu sa nu mai aduc in duscutie ce ne arata aici blogatu', si anume:





0 pareri:

Trimiteți un comentariu