Chustersion

E sambata, la televizor e Eurivisionul, finala nationala sau asa ceva. Am 2 piese favorite: Surrender (Anda Adam) si Come along (Lora) insa ii urez mult succes la Oslo luminitei Anghel/ Paulei Seling. A se nota ora la care scriu, cand inca nu s-a hotarat rezultatul final, insa incerc acest pronostic. Gianina Corondan a ramas aceeiasi aiurita, cu gura mare cum ii sta ei bine, Brenciu stie meserie, insa cu miss Pelinel ce ati avut? Sketchul celor de la Divertis e acum la tv, jenibil de-a dreptul.... mi-a placut acum mult timp umorul lor, acum nu, sigur nu!
Cam atat cu eurovisionul.
Acum trec la ceea ce vroiam sa comunic natiunii ce imi citeste blogul (acel grup de oameni care imi citesc postarile si carora le multumesc pentru comenturi): parerea mea despre Dacia.
S-a lansat Duster-ul! prima dacie SUV la cele mai mici preturi, liste de asteptare, masini platite in avans, nebunie.. Felicitari Dacia, sau grup Renault ca nu au bagat brand-ul in gard si au investit in Dacia, separat de Renault. Cat de usor ar fi fost ca dupa preluare sa dea jos logo-ul dacia si sa puna logo-ul renault si sa faca numai masini Renault, renuntand la tot ceea ce inseamna dacia? Foarte usor! Insa nu, "frantujii" au lasat marca Dacia sa traiasca si au inceput sa experimenteze, da-i cu solenza, cu nushtiuce pana au ajuns la logan, blamat de foarte multi initial, ca e asa, ca face, ca drege, ca e hidos, ca nu rezista si ia uite ce succes rasunator a fost de ni se dadeau informatii ca se vinde bine chiar si la germani. Apoi ce au mai facut frantujii, au plusat in experimentul lor i asa a aparut Dacia Logan MCV, pick up, van si iata o noua serie de masini autentic romanesti, apoi a fost timpul pentru noul logan, cu ceva elemente schimbate, in special farurile si spatele (ce se vede din exterior). Apoi hop si cu Sandero, asta a fost facut mai intai prin Brazilia, insa hei, pe sigla scrie dacia la cele facute aici si pare o masina micuta si sprintena, agila. Au facut mcv, pick up si van si la noul logan, apoi sandero step way si acum au evoluat catre Duster. Ma inclin in fata lor ca au stiut sa mentina brandul Dacia si mai mult de ata, l-a facut si mai cunoscut.
Cam atat pe azi, o melodie legata de Dacia nu am, insa m-am gandit sa va prezint deja celebrul clip cu muscaciosul Charlie, in caz ca nu il stiati, E funny rau si fratele, dar mai ales Charlie, ce rade asa inocent. Enjoy!

Azi mi-a fost adaugat blogul in lista de blogroll de pe serialetari.com si pe acesta cale ii multumesc lui Marius. Aaa, daca vrea cineva link exchange, sa lase comm, nu sunt prea pretentios, am decat pretentia ca sa fie un link exchange pe bune.
Titlu acestui post vine de la Charlie, Duster, Eurovision, in caz ca se intreaba cineva :P
Good night!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu