Hello world, I'm an adict....

Si acum urma sa spuna un grup relativ mare de oameni: Hi, Smiley!
Am multe dependente, depind de multe lucruri, chestie fireasca si normala pana la urma nimeni nu isi este suficient siesi si are nevoi de multe lucruri.
The addiction of the day: visarea sau visul.
Cred in vis, in speranta de mai bine din viitor, in gandul ca ma asteapta un viitor mai bun. Desi mi-au fost smulse aripile de cateva ori sper ca voi reusi sa invat sa zbor, sa visez din nou.
In vis, in speranta avem mereu parte de happy ending-uri, totul este roz, norisori albi si alte dulcegarii, insa realitatea ne izbeste cu putere peste fata, si visul se spulbera.
No voi incerca sa filosofez prea mult, au facut-o altii in locul meu. Asadar addictino #2 muzica, sau mai exact versurile, dupa cum am mai spus....
deci playlistul de azi, cu rol de portavoce, de delegat ar vorbelor ce ar fi trebuit sa le scriu eu:
#1 Dana- Zbor
de ce? Pai "Am visat sa zbor, degeaba mi-au zis ca e doar un vis, e atata de usor, cred in tine, zbor!"

#2 Adela Popescu - Visele noastre
de ce? "Visele noastre se implinesc si fericit(a) zambesc..."
#3 Smiley si Loredana - Visez din nou
de ce? "Visez cat de bine imi va fi cand tu intr-o zi ma vei gasi"
#4 Vita de vie - Visare
de ce? Ei bine aici nu pot sa iau doar un vers... imi plac versurile toate :P totusi:
"Stinge lumina si aprinde-ma
Rupe din tine, intregeste-ma
Iarta-mi visarea si trezeste-ma!"
Embedding disabled by request, deci clipul poate fi gasiti aici.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu