WTF? L-am gasit al meu sa fie!

In primul  rand hai sa analizam  putin textul jurnalistilor de la Adevarul de seara. Trecem peste minora (deja) greseala Targovistea si hai sa facem o analiza mai atenta. Deci avem o tanti care-si tinea masina de spalat pe scara blocului (cum dracului vine asta?) si niste hoti/femei au luat-o. Dar hotii nu erau hoti, ci erau femei, 2 la numar. Adica ori esti hot ori este femeie, ambele nu se poate... Si femeile astea hoate s-au luptat cu masina corp la corp, coborand-o de la etajul 4 unde locuia pagubasul , care era o pagubusa, fiind anterior numita gospodina.
Pentru fapta lor, hoatelor li s-au intocmit dosar penal.
Ok, si acum trecand peste greselile jurnalistilor de la Adevarul de seara.
Cum dracului sa-i faci cuiva dosar penal pentru ceva ce a gasit? Ca femeile alea nu sunt hoate nu au furat nimic. Tanti aia gospodina de ce nu-si tinea masina de spalat in casa, ca restul oamenilor? Adica eu daca urc intr-o scara de bloc si gasesc pe jos un pachet de tigari sau un lantisor de aur mi se poate intocmi dosar penal? Cum dracu' vine asta?
Eu i-as fi facut dosar penal gospodinei pentru prostie si pentru faptul ca politistii aia si-au pierdut timpul sa-i gaseasca masina de spalat in loc sa fac ceva ce chiar era necesar.
Femeie, daca esti suficient de proasta sa-ti lasi un bun personal pe casa scarii nu mai apela la politite!
Cum ar fi sa-mi las si eu telefonul pe o banca in parc si apoi sa incep sa ma vaicaresc si sa apelez la politie?
I see stupid people!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu