Bine ca nu gandesc toti ca mine (totusi)

Zilele astea, intr-o "sedinta" zapping la tv am dat peste familia nevoiasa din articolele mele precedente.



Deci s-a (aproape) rezolvat.... sau nu? Ma bucur totusi ca nu au gandit prea multi ca mine si totusi au fost ajutati sa treaca peste aceasta perioada neagra. Atat, peste aceasta perioada, pentru ca atunci cand se vor termina proviziile vor ajunge fix in situatia in care au fost inainte. Acum e totul roz, copiii au jucarele, mancarea e dolodora in frigider, ba chiar au primit si o masina de spalat, isi pun gresie si faianta si apoi, cand se termina banii primiti si cand frigiderul va redeveni la fel de gol ce e de facut?
Tare m-as bucura ca tatal chiar sa obtina o slujba in Italia si sa-i sprijine in continuare si sa nu cumva sa-i uite in romanica...
ps: o singura data am vrut sa donez/ajut un caz de la tv. Era o familie din Targoviste, cu 2 baieti foarte simpatici si cumintei si atunci chiar ma convinsesem sa ajut cumva, numai ca nu mi-am notat atunci numarul de contact si apoi nu am mai gasit nici clipul pe internet

0 pareri:

Trimiteți un comentariu