Recomandare film

The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian
Sambata trecuta s-a dat la tv (pe Prima tv mai exact) Cronicile din Narnia 1 (aka Leul, Vrajitoarea si Dulapul). Nu stiu cum se face ca atunci cand ar fi trebuit sa-l vad la pc nu l-am mai vazut, am amanat si iata ca pana la urma tot l-am vazut, insa la tv si cu enervantele pauze de publicitate. Dupa aceea, la cateva zile am citit pe un site ca a aparut trailerul pentru partea a 3a a filmului. Dupa un calcul de baza am descoperit ca  mai exista o a 2a parte, lansata de ceva vreme pe care nu am vazut-o si m-am gandit s-o vad. Si am cautat filmul si zilele astea m-am adus "la zi" cu Cronicile din Narnia. Mi-a placut filmul, iar acum astept cuminte partea a 3a.
Dupa continuare un trailer pentru Prince Caspian.



0 pareri:

Trimiteți un comentariu