Ce-am facut

De ceva zile mi-am cam schimbat prioritatile in online si nu numai.
In online am inceput sa postez mai serios si temeinic pe serialetari.com cam tot ce prin ca subscription pe youtube de la diferite canale tv din USA... promo-uri, trailere, sneek peek-uri, preview-uri pentru seriale noi. Am stat mai lejer cu blogul, insa mi-am citit zilnic blogrollul. Nu stiu de ce nu se mai updateaza corect. L-am prins de vreo 2 ori ca nu era la curent cu cele mai recente postari. wtf?
Am chat-uit intr-o seara cu Adina Scurtu de la Glossymagazine.ro pana pe la 01 am (era o seara de vineri). Simpatica tipa; ne mai "stiam" din schimb de mailuri; mi-am facut o parere foarte buna despre ea, mi-a impartasit cateva secrete, i-am mai dat niste idei de articole...
Si in real life m-am mai pus la munca, nu cred ca are rost sa detaliez aici cam ce presupune munca mea dupa cele 4 ore petrecute la scoala. ma rezum la a spune ca mai petrec acasa cel putin inca alte 2 ore muncind. Ore care daca nu sunt muncite zilnic se pot acumula si recupera intr-un maraton.
Culmea e ca
imi vin in minte muuulte idei de scris pe blog, am bookmarkuit multe siteuri cu chestii interesante, am un folder cu imagini pe care sa vi le arat, insa cand vad spatiul asta mare si alb ma apuca asa o ... nici nu stiu cum s-a denumesc, insa sigur lene nu, caci alte chestii le-am  facut chiar daca mi-a placut sau nu.
Am mai avut si de meditat cu privire la mine.
Am vazut aproape zilnic tooooate episoadele aparute la serialele pe care le urmaresc (vreo 10, daca nu cumva mai multe), am mai strecurat printre ele si "The Sorcerer's aprentice" si  am tot amanat "The Social Network", "Angels&Demons" si alte cateva. Ma gandisem sa scriu cateva randuri despre ele...
Intr-un alt articol mi-am propus sa va povestesc cate ceva din viata mea de sofer. Acum 2 saptamani a fost pentru prima data cand i-am aratat unuia degetul mijlociu in trafic. Nu fac d-astea, insa asta a meritat-o. Faza funny e ca apoi m-am gandit ca nu cumva sa fie vre-un parinte de-al vreunui elev de-al meu, apoi m-am consolat ca si daca era vre-un parinte tot bou era, deci si-a meritat degetul.
Am mai descoperit un blog tare, pe care l-am trecut in lista : mrclaudyu.wordpress.com.
La scoala inca e naspa. Oare o sa vina o zi cand n-o sa mai fie?
 Cam atat, momentan.
ps: sper sa nu patesc la fel ca o cunostinta blogosferica ce si-a inchis blogul deoarece devenise prea cunoscut si citit de cunoscuti si nu mai putea fi sincera in totalitate.
ps2 (daca mi se permite): imaginea de la acest articol nu prea are legatura cu ce-am scris; era doar prea funny s-o mai tin doar pentru mine :D

0 pareri:

Trimiteți un comentariu