Ar fi fost frumos

daca m-as fi dus, fie eu sau cei carora le-am dat invitatiile mele.

Insa nu am fost nici eu, nici ei; nu au fost siguri ca vor fi lasati sa intre si au ales sa nu se mai duca.
In orice caz, mie-mi place enorm trupa Hi-Q si m-am pus la punct (daca se poate spune asa) cu conceryul de pe net, cititnd diferite recenzii, vazand poze si clipuri de la  concert.
Iata mai jos un clip:
Si am mai citit ca au fost si la balul bobocilor de la Valahia, unde au facut super-atmosfera.
La urmatoarea ocazie care mi se va ivi o sa fac tot posibilul sa merg, promit!

@Florin Grozea: multumesc pentru vizita si comentarii. Nu stiam ca tu chiar dai cate-o raita pe aici, desi vazusem ca esti in lista aia de persoane interesate de blogul meu. Credeam ca ai dat follow doar asa, sa ma simt si eu bine. In orice caz, merge!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu