Visez... din nou

Visez cat de bine va fi cand

Tu intr-o zi ma vei iubi

Singur ma trezesc cu tine in gand

Vreau soaptele tale sa le aud...

Visez cat de bine imi va fi cand

Tu intr-o zi ma vei gasi

Din nou ma trezesc cu tine in gand

Vreau in bratele tale sa ma pierd.

O piesa de exceptia de la o diva a Romaniei... si de la Smiley (Simplu)
In caz ca nu e evident... ultimele cateva posturi "muzicale" au fost despre vis si zbor, temele mele favorite.
Si o sa ma vina pe aceasta tema.
Referitor la blogerreala, am reusit sa pun si eu un counter(sa vad cati vizitatori am) si un ceas :D, cu pasi mici, dar inainte :P
Counteru ala m-a invata un baiat, Marius, sa-l pun. O sa va povestesc despre alte "veleitati" ale mele in alt post.
Noapte buna!


2 pareri:

Anonim spunea...

of of ALINE mereu visator...

Smiley_tgv spunea...

da, visator sunt!
insa cine esti, anonimo\le?

Trimiteți un comentariu