Nu am avut net....

postez maine, nu am avut net ceva timp....
later edit
Intr-adevar nu am am avut net o perioada de timp (mai exact joi- duminica) Providerul meu (link2u) a avut ceva probleme, dar a fost bine (pot spune acum) fara net, cateva zile. Mi-am dovedit ca nu sunt chiar asa de dependent, cum ma credeam. Am stat lejer 4 zile fara, si nu am murit, deci nu sunt dependent; insa am compensat cu jocuri ;))
M-am jucat STRONGHOLD CRUSADER in retea, foarta tare jocul jucat in retea si nu numai.
Am reaprins pasiunea pentru The SIMS2 (poate va povestesc odata de ce imi place acest joc), si am mai jucat ceva jocuri pe care le aveam in pc, dar de care uitasem.
Pt ceva insa mi-a ars buza (recunosc): din cand in cand ascult\vad cate o piesa la tv si vreau sa o downloadez (ascult) si de obicei dau un sărci pe trilulilu si o gasesc! E asa am vazut in zilele astea fara net o melodie noua (cred) James Morriso feat. Nelly Furtado - Broken Strings si am prins-o pe la sfarsit (fireste) Am cautat-o, am gasit-o, am ascultat-o. Sa traiasca trilulilu! (nu glumesc, este o urare de bn pt "fondatorii" acelui site)

Toate ca toate, insa acum mi-am revenit!! (Rihanna- I'm back)
Si la sfarsit piesa pe care am cautat-o (in caz ca interesa pe cineva)


James Morriso ft Nelly Furtado-broken strings
Asculta mai multe audio Muzica »

0 pareri:

Trimiteți un comentariu