Un nou inceput

La fiecare nou inceput ne dorim cate ceva, nu conteaza daca pana acum am mai realizat ce ne-am propus, sau daca macar avem sanse sa realizam ceea ce ne dorim... am auzit dorinte simpliste (gen da Doamne sa iau BAC-ul, bine aici depinde de cine a avut aceasta dorinta, de cat de fantazie\realitate e indeplinirea ei :P) si dorinte pompoase, dar mie imi plac cel mai mult dorintele nespuse, ei acele sunt cele mai "cu motz". Nu conteaza daca pana acum au mai fost dorinte neindeplinite, uitate pe undeva, sau nu conteaza dorintele tael sunt prea egoiste si personale uneori... desi asa ar cam trebuie sa fie, un pic, cred. Asa fac eu, ca oricare, am dorinte, insa nu le spun\urlu in gura mare, sunt dorintele mele, si astfel daca nu imi iese ce mi-am dorit nu voi fi ridicol, pentru ca nimeni nu a stiut, si daca imi iese ce mi-am dorit, o sa fiu eu impacat cu mine ca am facut acel lucru, desi nimeni nu a stiut si nu a "intervenit " in bine sau rau... mda! una e cand spui "mi-as dori ..." si prietenii te sprijina cum pot ei mai bine ca tu sa ajungi acolo, si alta e sa ajungi tu sa faci acel ceva de capul tau... ok, da, poate nu imi placesa joc in echipa :P
Si revenind la Craciun&Anul Nou... parca nu mai sunt ceea ce au fost.... pai unde e Craciunul unde ne strangeam toti pe drum, fiecare cu sania lui, si faceam trenulet din sanii, si ne rasturnam (intentionat), unde sunt cazematele din zapada? pe care le darama un narod cand dadea sa intre si el (saracul) unde sunt bulgarii aia moi si pufosi pe care ii incasai in pifometru? si te duceai si plangeai in brate la mama, desi nu te durea, ci doar te ofticai ca ai incasat, in loc sa dai... unde sunt oamenii de zapada ce vegheau la geam cate o luna? unde a disparut senzatia aia de maini inghetate si roz de ger? ei bine, daca vedeam toate astea, sau macar o parte la pustimea din ziua de azi, nu aveam nimic de zis... insa pustimea si copilarimea de azi nu mai este... toti sunt fie prea maturi pentru varsta lor, fie prea...NEcopii, ceea ce nu e ok, ma gandesc ca ei nu vor avea parte de ce am enumerat eu mai sus (o mica parte) si o bucata mare din ei va lipsi cand vor ajunge intr-adevar la maturitate!
Cam atat cu filozofeala, ca ma deprim!
o sa povestesc azi, mai incolo, ce filme am vazut in perioada asta, si parerea mea despre ele!
pa!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu